Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

6 komentāri
Piegādes uzņēmums no “e-Maxima” ved bojātus produktus

“Piegādes uzņēmuma “Barbora,” kas ir “E-Maxima” galvenais piegādes uzņēmums, sniegtie pakalpojumi ir ļoti sliktā kvalitātē,” raksta kāds anonīms Bez Tabu skatītājs.

“Viņu piegādātās pārtikas preces nav lietojamas, jo, piemēram, dārzeņi un gaļa tiek piegādāti bojāti. Ik pa laikam trūkst arī kādas no pasūtītajām precēm. Sazinoties ar uzņēmumu, viņi atvainojas par sagādātajām neērtībām. Par iemeslu bojātajiem produktiem min faktu, ka produktiem, iespējams, ticis klāt gaiss. Cik kvalitatīvi tad notiek produktu piegāde? Kurš kompensēs zaudējumus, kas radušies, veicot 100-200 eiro pasūtījumu, jo liela daļa produktu ir metami ārā un kompensācijai uzņēmums piedāvā 2 eiro kuponu un nākamajā reizē un turpina piegādāt nekvalitatīvus produktus!”

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • Daina Bērziņa
    +6 +3 -3

    Daina Bērziņa

    Piekrītu.Ļoti bieži sliktas kvalitātes preces piegādā Barbora.
  • Ausma Kiršbauma /dz.Valaine/
    +5 +2 -3

    Ausma Kiršbauma /dz.Valaine/

    Piekrītu, ka piegādā sliktas kvalitātes preces, it sevišķi dārzeņus un augļus.
  • Pindaka
    +1 +1 0

    Pindaka

    slikti tātad apmācat savus darbiniekus, atveda augļus briesmīgu un salātu lapas savītušas. Paldies, jūsu pakalpojumus vairs neizmantosim.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl