Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

27 komentāri
“Pakistānas kebabs” tikai par mums pasmējās un teica, lai darām, ko gribam!

“Sveiki! Pasūtījām ēdienu “Pakistānas kebabā”, pirmkārt, pasūtījumu veicot caur “ēst.lv”, pasūtījām neasu ēdienu, un atveda asu, pat ļoti asu, domājām, – labi zvanīsim, risināsim problēmu, lai atved vietā pareizo sūtījumu …

Bet “Pakistānas kebabs” tikai par mums pasmējās un teica, lai darām, ko gribam, ka esam tādu pasūtījumu veikuši, otrkārt, sazinoties ar ēstuvi, no kuras tika veikts pasūtījums, darbinieki nespēja runāt valsts valodā un pat krievu valodā nē, tikai un vienīgi angļu valodā!

Tā jau it kā problēma nav, bet reāli esam valstī, kurai ir sava valoda, bet man kā patērētājam ir jāpielāgojas, lai vispār mani saprastu pakalpojuma sniedzējs, kurš pēcāk vēl par mums paņirgājās, ka esam paši vainīgi veicot nekorektu pasūtījumu.

Visa saruna bija tikai angļu valodā, un, jautājot, lai iedod kādu, kurš prot valsts valodu vai arī vismaz krievu valodu, atbilde bija, ka tāda cilvēka nav. Kur ir Darba inspekcija, patērētāju tiesības un viss pārējais?

Domāju, ka neesam vienīgie tādi, kuriem tika pasūtījums veikts valodā, kura nav valsts valoda. Domāju, ka Jums šis varētu būt labs sižets, jo tā kompānija nav tā, kura var veikt savu darbu valsts valodā, jo tur visi ir melnādainie darbinieki.

Un nav pirmā reize, ka pašiem ir jāpielāgojas viņiem, tas ir, valodas ziņā, lai saprastu mūs un lai mēs varētu dabūt savu kāroto!”

Iesūtīja: Ilze

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl