Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Labdien! 15.09.2017. ap plkst. 16.00 kopā ar brāli ierados picērijā T/c Mols – Krasta ielā 46. Esmu grūtniece 9. mēnesī un neuzskatu, ka esmu pelnījusi tādu attieksmi. Principā uzskatu, ka neviens klients nav pelnījis šādu attieksmi! Vēlētos aprakstīt piedzīvoto.

“Mols” Čili picērijas netīrie trauki un attieksme! Nevienam neieteiktu pavadīt laiku šajā konkrētajā ēstuvē

Ierodoties picērijā, dīkstāvē nīkuļojošie viesmīļi izliekas neredzam, ienākot mani un manu brāli. Paši cenšoties netraucēt citus apmeklētājus, meklējām, kur varētu apsēsties – atradām, bet (!!!) tur uz galda joprojām stāvēja mērces; divas ēdienkartes un nenovāktas drupačas. Uz labu turpmāko sadarbību cerot – palikām.

Viesmīle nesasveicinoties liek noprast, ka neesam vēlami, bet atnes vēl divas ēdienkartes jau papildus iepriekšējām, bet, neko sliktu nevēlēdamies, pieņēmām tās un izvēlējāmies, ko baudīsim vakariņās.

Varu uzteikt picērijas ātro pasūtījumu izpildīšanu, bet ne to, kādus galda piederumus pasniedz.

Mums atnesa piederumus, kuros bija netīra karote, uz tās bija ūdens nosēdumi (atvainojos, bet to nebiju iedomājusies nofotografēt). Necentos kā izrādīties vai pasliktināt viesmīles dienu, bet aiznesu pīto kastīti ar dakšām, karotēm un nažiem, jo vēlējos ēst ar tīriem galda piederumiem.

Manis atnesto kastīti pieņēma cita viesmīle, bet, neuzdodot jautājumus par to, kādēļ vispār esmu pienākusi, to man izņēma no rokām un uzmeta uz letes.

Negaidot mājienus, vai kādus paskaidrojumus, sapratu, ka jādodas atpakaļ pie sava galdiņa. Atnesa pārtiku. Vizuāli viss bija kārtībā, bet (!!!) uz mana šķīvja bija gan pirkstu nospiedumi, gan jau iepriekš minētās ūdens nogulsnes. Kā to var pieļaut?

Nevienā brīdī neviens pat neiedomājās piedāvāt kaut ko vēl vai apjautāties, vai mūs viss apmierina.

Paldies, es paēdu, brālis gan nebija sajūsmā, bet pēc visa iepriekš piedzīvotā joprojām brīnos, ka nebaidījāmies ēst!
Personāls vizuāli ir nelaimīgs, noteikti nevienam neieteiktu pavadīt laiku šajā konkrētajā ēstuvē.”

Iesūtīja: Rebeka

Foto

31 komentārs

31 komentārs

  • Alise Muntiņa

    Alise Muntiņa

    Ziniet, reti kurā vietā man gribas palikt, jo lielākā daļa apkalpojošo peronālu ir nelaipni, neģīmī un neomā. Vispār nav ieinteresēti darīt savu darbu. Tātad strādā darbu, kurš riebjas. Ar tādu attieksmi par dzeramnaudām un klientiem var aizmirst!!!!!
  • Jana

    Jana

    Par picēriju “Čili” Molā apkalpošanu arī man ne visai patīk. Jau labu laiku laipni neapkalpo, vienkārši vēsi darbinieki.
  • Zaiza

    Zaiza

    Jau labu laiku ari mes vairs tur neiegriezamies! Lai sagaiditu edienu ,reiz,ar maziem berniem,gaidijam gandriz stundu!!!un nebija taa,ka butu bijis baigi parslogots,bija ari paris tukshi galdi,BET...
    Ta nu vairs tur neejam,jo katrreiz jagaida ilgi
  • Brinumi

    Brinumi

    Ja klientiem iestāde nepatika jau pirms ēdiena pasniegšanas (galdi netīri, ēdienkartes par daudz, viesmīļi apkārt nedancoja, augstajiem viesiem ienākot telpā), tad kādēļ vispār tur bija jāpaliek???
  • Eldars Salvis Ozolinsh

    Eldars Salvis Ozolinsh

    Izlepusī tauta- varbūt pakustiniet savas īgnās pakaļas un gatavojiet paši mājās? Būs gan tīri trauki, gan smalka apkalpošana, gan neaizmirstama sapņu atpūtas sajūta....
    Ja tomēr paši nespējat un izvēlaties lētas ieskrietuves- nu tad tieši kāda jēga ir čīkstēt, gausties un ņemties????
    Nu neslaucīs Jums stacijas wc pakaļu automātiskais zelta dibenpapīrs!!!!!!
  • Paua Kesenfelde
  • Maira Bruže
  • Un

    Un

    Pati brīnās,ka nebaidījās ēst...ko ta-nobijās pēc tam?? Apkalpošana štruntīga, tas gan, bet vai vajadzētu cepties par ūdens nogulsnēm...Un kāpēc atkal jāuzsver,ka ir grūtniece? Vai tad pienākas kādas īpašas privilēģijas?
  • Es

    Es

    Grūtnieču hormoni. Ūdens nosēdumi, jēziņ. Būs jāiet uz restorānu, tur klientu mazāk, apkalpošana rullē un šķīvjus noslauka.
  • Ilona Viduleja

    Ilona Viduleja

    "Esmu grūtniece 9. mēnesī un neuzskatu, ka esmu pelnījusi tādu attieksmi ".... Domāju, ka neviens nav pelnījis tādu attieksmi, ne tikai grūtniece:) Man arī tur nepatika:)

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!