Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

33 komentāri
Ļoti skaistus ābolus nopirku bērnam ”Maxima” veikalā!

“Labdien! Lūk, cik skaistus ābolus nopirku bērnam ”Maxima” veikalā. Bija kā akcijas prece – tātad veikals zināja, ko liek tirgot. Vai cilvēkiem jāatbalsta materiāli veikals, pērkot neēdamus produktus? Cūcība augstākajā pakāpē. Un tādi kā es būs vēl daudzi.”

Iesūtīja: Vita

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • Anna Korkla
    +3 +3 0

    Anna Korkla

    labi ka pastāstiji, BET-labāk ja pazvanītu veikalam uzreiz pēc fakta atklāšanas, tad sekotu rīcība-izņemtu pārējos no tirgošanas, un citi pircēji tā negadītos.telefonam jābūt čekā.
    man ar tā gadijās-pieeju pie savas mīļās ābeles savā pašas dārzā, paņemu visforšāko ābolu, kožu, a tur trekns tārps,esviņam pakaļā iekodu. kam lai sūdzos? ari uz Bez Tabu zvanīt?
  • Kā...
    +3 +3 0

    Kā...

    Kā, Jūsuprāt, pārdevējām vajadzētu zināt kas tajā ābolā darās, ja vizuāli viss ir ok?
  • ...
    +4 +3 -1

    ...

    Speciāli jau nav jāpērk bojāts, bet ja tā gadās, tad gadās, nav ko tik drausmīgi cepties. Kāpēc bagātais dara kā grib? Vienkārši, tas, kurš ar galvu draudzējas, tam paveras vairāk iespējas un tas zin, ko darīt arī ar ābolīti, kam iekšā kaut kas pie vainas. No bildes gan redzu, ka otrā ābola puse ir jāizgriež no serdes uz augšu aplītī, bet pirmā puse ir ēdama - var sulu izspiest no tā ābola, var iecept ābolmaizē vai ēst tāpat. Nav uzreiz jāmet ārā, tā gan vot ir ēdiena ķengāšana. Jūs būtu tā bagātā tad, ja šitā var mazliet brūnu ābolīti mest uzreiz ārā, ja no ārpuses pat nav nekādas vainas? Saprastu, ja būtu no ārpuses sapuvis ar baltiem punktiņiem, tādu gan nevar ēst.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl