Sūdzību dēlis: “Labas” atlaides pārtikas veikalā!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Šodien bijām veikalā “Elvi” un atradām “labas” atlaides!” Bez Tabu Sūdzību dēlī raksta Jānis.

“Labas” atlaides pārtikas veikalā!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO
17 komentāri

17 komentāri

  • Zane.

    Zane.

    Silvija! Ir jāvar! Jāsauc vecākā kasiere lai labo cenu. Vismaz mūsu tuvējā veikalā to vienmēr var izdarīt. Tikai vajag uzstāt,lai labo. Arī tur ir kasiere,kas saka ka kompjūterā vaina.. Bet vainīgs ir tas,kurš cenu nav noņēmis un pirmajam cilvēkam šo labo un no ņem nepareizo cenu. Jums ir tiesības nopirkt preci par cenu,kāda tā ir veikalā.
  • Loģika

    Loģika

    Nu ta brīnums. Rīgas lielveikalos tas nav jaunums. Tāpēc kas pamodies no lāča miega..... Liels labrīts
  • Silvija

    Silvija

    Tas vēl ir labi ,ka akcijas cena ar pamat cenu ir vienādas.Mēs redzējām ka akcijas cena ir lielāka par pamatcena.Lūdzam pārdevējai lai pārdod par pamatcena.Atbilde ,nevarot.jo tada cena esot komjūterā.Kasieres jau nav vainigas.
  • Andris Jevčuks

    Andris Jevčuks

    Pašam gadījās Elvi līdzīgs atgadījums, nolēmu nopirkt dažus produktus, kuru vērtībai (pēc cenu zīmēm) nevajadzēja pārsniegt četrus eiro. Kad piegāju pie kases izrādījās, ka kopējā pirkuma vērtība ir seši eiro. Cenu zīmes ir sastādītas nepareizi un dažiem produktiem, uz kuriem rakstīts, ka ir atlaide, īstenībā tādas nav. Kā arī kādu laiciņu atpakaļ visiem produktiem pacēlās cena par 10-30 centiem.
    Vairs šajā veikalā neiepērkos.
  • Kuruku

    Kuruku

    Jelgavas Rūpniecības ielas Elvi parasti akcijas uzlīmes vēl stāv nedēļu pēc akcijas beigām. Esot pašam jāskatās, ka akcija jau beigusies un tiek piemērota parastā cena
  • Baiba

    Baiba

    Šī prece vienkārši nau bijusi veikala sortimentā. Tāpēc viņai nau iedrukajusies standarta cena bet tikai akcijas.
    Un pārdevēji arī nau roboti kas redz visas datora izdarītās kļūdas. Vaj tas vīrietis piegāja pie kādas pārdevējs paprasīja lai izskaidro šādu situāciju.
    Domāju ka pārdevēja kas stāda tajā nodaļa būtu bijusi pateicīga ka ir parādīta tāda cena. A tat viņa ganjau klausās pārmetumus no priekšniekiem.
  • Pircējs.

    Pircējs.

    To Ilgai. Tu laikam esi nokritusi no mēness. Alūksnes maximas abas regulāri tiek apgādātas ar bojātiem produktiem. Beidzies derīguma termiņš, nomazgā, notīra un tik špaktelē vitrīnās nemaz nepārcenojot. Atnesot mājās gaļu, vai zivis un izņemot no iepakojuma bieži produkts ir saglumējis un pat ea smaku. Pievērsiet uzmanību citām precēm. Cenas, kā Parīzes firmas veikalos. Tikai Brents-Basic. Vai ražots pēc maxima pasūtījuma kaut kur pagrabā. Un vispār pēc Zolitūdes traģēdijas tās smirdīgās maximas vajadzēja boikotēt. Kamēr tie maximas žīdi sāktu domāt par pircējiem. Nevis tikai, kā uzskrūvēt neadekvātas cenas un notirgot puspuvušu pārtiku, lai tikai gūtu peļņu. Tāpēc derētu padomāt pirms vērt maximas durvis. Un pret darbiniekiem arī maxima vadībai attieksme, kā pret trešās šķiras cilvēkiem. Par tām nostrādātajām stundām būtu vismaz normālu algu maksājuši. Pretīgs veikalu tīkls, jau redzot uzrakstu vien šermuļi metās. Ignorēju tos ūķus un tā darīšu kamēr kaut kas nemainīsies uz labo pusi, cenas, pārtikas un citu preču kvalitāte un t. t. Lai gan tas ir mazumiņš, bet savu naudu es tur netērēšu, līdz laikam, kamēr tie žīdi nāks pie prāta. Bet liekās, ka tas tuvākajā nākotnē nenotiks. Mans novēlējums maxima Jaunajā gadā-Bankrotēt!!!
  • Velga

    Velga

    Madlienas"Elvi" īpaši izceļas ar cenu variantiem, bieži zāles darbiniekam jāuzdod jautājums kāda tad īsti ir cena nolūkotai precei,uz ko skan atbilde,ka vajag pētīt svītru kodus, patiesībā,ko tu te atnāci, kasīties vai...
  • Kalts
  • Zalais

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!