Sūdzību dēlis: Ja gribu bez sāls, tad pašai mājās jāgatavo – “Hesburger” restorāna nelaipnie darbinieki!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

89 komentāri
Ja gribu bez sāls, tad pašai mājās jāgatavo – “Hesburger” restorāna nelaipnie darbinieki!

“Labdien! Vakar pēc ilgiem laikiem paviesojos “Hesburger” Katoļu ielā! Tur sagaidīja nepatīkams pārsteigums! Tā kā nelietoju uzturā sāli, veicot pasūtījumu, palūdzu, vai frī kartupelīšus varētu palūgt ceptus bez sāls!

Darbiniece nemācēja atbildēt, laikam nesen kā strādā, pasauca citu darbinieci!

Viņa dusmīgi uz mani paskatījās un atteica, ka šādas opcijas ēdienkartē neesot! Ja gribu bez sāls, tad pašai mājās jāgatavo!

Biju ļoti pārsteigta par tādu atbildi! Neko nepasūtīju, atvainojos, ka patraucēju un aizgāju! Zinu, ka citos restorānos var palūgt ēdienus bez sāls!

Ļoti vīlos apkalpošanā!”

Iesūtīja: Dārta

 

“Hesburger” pārstāvju Latvijā atbilde:

Paldies par informāciju un atvainojamies par darbinieku nekorektu rīcību restorānā Katoļu ielā. Aicinām Dārtu sazināties ar mums personīgi, lai varam atlīdzināt par šo iepirkšanās gadījumu.