Sūdzību dēlis: Internetveikals nepiegādā pasūtījumus!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Interneta pārtikas veikals NuKo.lv jau divas nedēļas nepiegādā pasūtījumus.”

Internetveikals nepiegādā pasūtījumus!

“Savā facebook.com lapā turpina stāstīt, cik viss labi un kādus uzlabojumus veic, bet turpat komentāros – desmitiem sūdzību, ka pasūtītā pārtika nav saņemta. Uz e-pastiem neatbild un visus negatīvos jautājumus par piegādēm un naudas atmaksu ignorē.

Vai tik nebūs uzmetuši ēst gribētājus un aiztinušies ar visu iemaksāto naudu? Attaisnojums, ka ir ārkārtas stāvoklis neiztur kritiku, jo vienmēr var sazināties ar klientu un vienoties par opcijām un citiem laikiem!” Bez Tabu Sūdzību dēlī ziņo Laine.

6 komentāri

6 komentāri

  • GRUZINS

    GRUZINS

    būtu jauznemas atbildiba veikaliem laukus vispar aizmirsusi jasak vinus saukt pie atbildibas par kaitnieciskumu
  • Inta

    Inta

    Ko jūs te ņematies!? Vai tad tiešām nevar saprast kāds tagad ir laiks sakarā ar vīrusu?! Tie veikala darbinieki arī nav nekādi pārcilvēku,- diemžēl mēs tie pircēji esam daudz vairāk kā to darbinieku.Normālajos laikos visi veikali strādāja normāli,bet no kļūdām neviens nav pasargāts.Būsim taču iecietīgāki!
  • Silvija

    Silvija

    Mana pieredze ir pozitīva. Dažas dienas nevarēju veikt pasūtījumu, sazinājos ar NUKO, man izskaidroja, ka visi piegādes laiki aizņemti, pat paziņoja, ka parādījies brīvs piegādes laiks. Tūlīt noformēju pasūtījumu un noteiktajā laikā arī piegādāja. Varbūt ir tā problēma, ka neizdodas uzreiz pieteikumu līdz galam noformēt? Tas nozīmē, ka biežāk jāpačeko, kad parādās brīvie laiki. Esmu no Saldus.
  • Ilona

    Ilona

    Patiesi grūti. Pieradināja...un tagad...laukos lielveikals tālu. 32km. Barbora arī slinka. Nemīl mūs lauku ļaudis.
  • Valentīns

    Valentīns

    Izskatās, ka Nuko. LV sācies pļaujas laiks, sagrābties klientus, pasūtījumus, bet par piegādi nav padomājuši,termiņiem
  • Aija

    Aija

    Nuko veikalā uz lauku ciematiem pasūtījumu nav iespējams noformēt. Kādreiz sūtīju un piegādāja, tagad vairs nē. Sūtīju e-pastu, lūdzu paskaidrot, atbildes nav. Laikam, mēs, lauku ciematu iedzīvotāji, negribam ēst.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!