Sūdzību dēlis: Cāļa filejas cena atšķiras! Uz preces lētāk, bet pie kases dārgāk!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Sestdien veikalā “Maxima” tika nopirkta cāļa fileja. Atnākot mājās un pētot čeku, sapratu, ka ir cenu atšķirība.”

Cāļa filejas cena atšķiras! Uz preces lētāk, bet pie kases dārgāk!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Uz iepakojuma 3,99 eiro/kg, čekā 6,29 eiro/kg. Sazinājos ar “Maximu” un mani pārsteidza atbilde. Kā es, cilvēks parastais, varu zināt, ka norādītā cena ir akcijas cena, kas sāksies pēc trīs dienām? Nopietni? Vai tā nav patērētāju maldināšana?” Bez Tabu Sūdzību dēlī jautā Solveiga.

12 komentāri

12 komentāri

  • Edgars Liepiņš

    Edgars Liepiņš

    Shita nu gan ir maucība, ja cena norādīta nepareizi tā ir Pasha veikalā problēma, cik rakstīts tik jamaksa
  • A

    A

    Man arī tā ir bijis vairākas reizes, darbinieki ir noslinkojuši lai pacenstos nomainīt!
  • S

    S

    Nav gadíjusies otráda situácija, kad pie kases izrádítos, ka precei ir akcijas cena, vienmér tikai viená virziená-akcija beigusies, cenas aizmirsts(saka-nav paspéts) nomainít.
  • Tižļiem
  • Romans Purnins

    Romans Purnins

    Zombeta valstī var bizness veidot un sačakarēt kā ienāk prātā. Sens ir fakts ka valdība nekad nestrādā tautas labā bet gan vergo zem ārzemju biznesmeņu tupeles.
  • Anna Vītoliņa

    Anna Vītoliņa

    Maximā jāseko līdz cenām. Akcijas pašapkalpošanās kasēs vispār neņem (aiziet pa pilnu cenu), jāsauc darbinieks, lai pārliek. Ja neiedomājas, tad aiziet pa pilnu.
  • Žanis

    Žanis

    Kauguru Rimi neatpaliek ar šādu shēmu uz musli. Kasierei jau bija buklets ko uzrādīt par nākošajām cenu atlaidēm, tas pierāda tik to, ka maldināšana ir jau iestrādāta Rimi koncepcijā, kā mārketinga apzināta krāpšana. Nez kad valsts institūcijas modīsies no letarģiskā miega?
  • Es
  • Pega

    Pega

    Ja šīs bažas tiktu paustas pie kases tad iesistu pareizo cenu.
    • jaa

      jaa

      Man gan nesen līdzīga situācija bija Mego veikalā, kur es gan uzreiz pie kases pamanīju un jautāju. Uz ko pārdevēja neko nepaskaidroja, tikai garlaikoti norūca: "Jūs taču varat to gaļu neņemt..."
  • Es pats

    Es pats

    Nu bet mīļie cilvēki, vienmēr ir iespēja iet atpakaļ un atdot preci atpakaļ. Kā arī pie kases var pasekot līdzi cenām. Kā tik sūdzību dēliī parakstīties. Protams, fui arī Maximas darbiniekiem, kuri nesamarķēja preci.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!