Sūdzību dēlis: Kā lai klientiem rodas ticība uzņēmumam? Vai ētiski, ka mašīnu laimē praktiski “Tele2” darbinieks?

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

27 komentāri
Kā lai klientiem rodas ticība uzņēmumam? Vai ētiski, ka mašīnu laimē praktiski “Tele2” darbinieks?
Foto: Bez Tabu

“Sveiki. Tā kā man patīk bieži piedalīties dažādās loterijās, mēdzu sekot līdzi gan to norisei, gan rezultātam. Mani pārņem šaubas par nesen izsludināto “Tele2” un “Zelta Zivtiņas” loteriju, kurā var laimēt automašīnu “WV Polo”.

Saprotams taču, ka darbinieki un to radinieki nevar piedalīties loterijā, bet šeit tieši pretēji – automašīnu laimē cilvēks, kas ir tiešā veidā saistīts ar “Tele2”, apkalpojot “Tele2” klientus telefoniski.

Jo, kā zināms, “Transcom” ir zvanu centrs, kurš apkalpo dažādu uzņēmumu klientus. Vai Jums tas liekas ētiski, ka šo mašīnu laimē praktiski “Tele2″ darbinieks?

Kā lai klientiem rodas ticība uzņēmumam?”

Iesūtīja: Zane

Foto