Sūdzību dēlis: Ikdienā ar banku sazināties bez maksas man nav iespējams!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

13 komentāri
Ikdienā ar banku sazināties bez maksas man nav iespējams!
PIXABAY.COM

“Vēlos pastāstīt par vienu no nelojālākām bankām valstī – “Luminor”. Situācija ir vienkārši mānīga un nelojāla pret klientu! Būdams bankas klients 8 gadus, ikdienā ar banku sazināties bez maksas man nav iespējams,” Bez Tabu Sūdzību dēlī raksta Ainārs.

“Apmēram pirms gada bija nepieciešama informācija no bankas, mēģināju sazvanīt. Man atbildēja automātiskais savienotājs ar frāzi, ka visi operatori aizņemti! Sakarā ar to, ka vajadzēja informāciju, turpināju zvanīt uz visiem papildu numuriem, arī par karšu bloķēšanu. Rezultāts – savienojumu ar banku dabūju vairāk nekā pēc stundas,” turpina Ainārs.

“Nākamajā mēnesī, saņemot rēķinu no mobilo tīklu operatora, pie rēķina pieskaitīti 11 eiro.  Noskaidrojot izrādās, – bankai maksas zvans pat par nerunāšanu, un operatora atbilde, ka banka ieviesusi maksas numurus. Bet visnepatīkamākais, ka bankas mājaslapā ir demagoģiska informācija, kas ir tekstuāli pareiza un nav aplama, bet attiecībā pret klientu – ir neobjektīva! Bankas mājaslapā rakstīts: “Maksa par zvanu ir atkarīga no tava operatora noteiktajiem tarifiem.” Informācija ir precīza, bet tajā pašā laikā – neinformatīva un klientu maldinoša. Līdz ar to jautājums, kas būtu jāuzdod bankai – kurš ir numura “1880” ieviesējs un turētājs un kurš saņem samaksu par zvaniem uz šo numuru? Par tarifiem no sava operatora skaidrs, bet, ko saka mobilo un citu tīklu operatori, ka banka tos “caur puķēm” pasludina par vainīgiem maksas zvanos!?”