Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Sveiki! Vēlējos nokļūt mājas ātrāk un izvēlējos braukt ar vilcienu plkst. 17.38 Rīga-Daugavpils, bet tā vietā, lai brauktu, vilciens 40 minūtes stāvēja un nevienam netika paskaidrots, kas ir noticis!

Vilciens 40 minūtes stāvēja, un nevienam netika paskaidrots, kas ir noticis!
Austra Helēna Žaggere / LETA

Kad ieraudzījām konduktori, jautājām, kas noticis, viņa atbildēja, ka ir kaut kādas tehniskas problēmas, un, kad pasažieri sāka jautāt, vai var atvērt durvis, lai var paspēt uz kādu citu vilcienu šai virzienā, viņa piezvanīja vilciena sastāva šoferim, un viņš atcirta, ka nevienu ārā nelaidīs un durvis vaļā nevērs.

Rodas jautājums, kādēļ tā? Vai tas nav pārkāpums no “Pasažieru vilciens” puses? Un kādēļ cilvēki vilcienā tika aizturēti pret pašu vēlēšanos? Vai tā vispār var rīkoties?

Ņemot vērā, ka vilciens pat neizbrauca no Centrālās stacijas apstāšanās perona, un pēc idejas nebūtu bijis jābūt nekādām problēmām atvērt durvis!”

Iesūtīja: Sabīne

3 komentāri

3 komentāri

  • Ainārs Vilmanis

    Ainārs Vilmanis

    Jūs visi nemaz iedomāties nevarat ,ar ko mums ir jābrauc,viena modernizācija.
  • Aiva Dano
  • Agris Salmins

    Agris Salmins

    Kā tad nepaskaidroja, pabrauca 3metri un uz jautājumu: Vai varat atvērt durvis, lai cilvēki nokļūtu uz citu transportu, tika sniegta "izsmeļoša" atbilde, nav perona! Katru gadu viens un tas pats, attieksme nemainās!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!