Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Labdien! Vēlējos izteikt savu negatīvo pieredzi ar “Omnivu”. 24. februārī paka tika ielikta Jelgavas “Rimi” pakomātā, izsekošanu izmantoju un paka vēl 28. februārī uzrādījās, ka atrodas turpat. Sazinājos ar “Omnivu”. Teica, ka noskaidros. Divas dienas vēlāk sazinājos atkal, teica, ka nav zināma atrašanās vieta, paka tiekot meklēta.

Vēlējos izteikt savu negatīvo pieredzi ar “Omniva”. Kāpēc man jātērē nauda, lai es neko nesaņemtu?

3. martā rakstīju uz “Omnivas” informācijas e-pastu, kur man joprojām neko neizdevās jaunu noskaidrot, kā tikai, ka nav zināma atrašanās vieta. Pēc kā zvanīju tajā pat dienā un atbildēja, ka paka ir viņiem un tā tiks nosūtīta, saņemšu sms, kad tiks piegādāta.

Šobrīd uz doto brīdi ir 11.marts un mana paka joprojām nav pie manis nonākusi. Sazinājos atkal, un atkal atbildēja, ka nav zināma atrašanās vieta!

(Piebilstu, ka izsekošanā paka nepārtraukti uzrādās, ka atrodas galamērķī/pārkraušanā, vieta-Riga terminal)!

Ir pazudusi jebkāda cerība, ka paku atgūšu, vienīgais labums, ka neizdevu tam visam daudz naudas, bet tomēr, kāpēc man jātērē kaut kas, lai es to nesaņemtu?”

Iesūtīja: Laura

6 komentāri

6 komentāri

  • happens

    happens

    Visādi jau gadās. Nav nevienas kurjerkompānijas, kurai nepazustu pakas. Cits jautājums - klientu serviss. Kādēļ saka vienu, tad citu. Kādēļ neatbild sakarīgos termiņos? Tas gan ir bēdīgi.. Sanāk, ka mans sūtījums ir pazaudēts un varēšu pagaidīt pāris nedēļas...
  • olā

    olā

    Omniva ir super. Saņemšanai izmantoju tikai omnivu un viss ir ātri, precīzi un veiksmīgi.
  • Tā ir

    Tā ir

    Arī sūdzībās.lv ir par omnivas nekonkrētību un visādas citas sūdzības.Tā vien liekas,ka šie neko nedara tiklīdz ir radusies kāda problēma ar pakām,bet nenāk nemaz pretī
  • Omniva
  • .
  • ....

    ....

    Man arī ar Omnivu bija problēmas, bija pazudusi mana izsūtītā paka, kādu mēnesi viņi man neko konkrētu nevarēja pateikt. Beigās uzrakstīju iesniegumu, un viņi man atgrieza naudu, par izsūtīšanu un preces vērtību.
    Vēl piebilda, kad atradīsies paka, tad agriezīs arī paciņu, bet ir jau pagājuši 4 mēneši un protams nekāda paka nav atradusies.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!