Sūdzību dēlis: Vēl aizvien nav atdota nauda par atcelto Enrikes Iglesiasa koncertu!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“2019. gada septembrī iegādājos biļetes uz Enrikes Iglesiasa koncertu, kam bija jānotiek Rīgā. Koncertu atcēla, bet, protams, naudu “Biļešu Serviss” neatgrieza.”

Vēl aizvien nav atdota nauda par atcelto Enrikes Iglesiasa koncertu!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Rakstīju iesniegumu par naudas atgriešanu, bet “Biļešu Serviss” atbildēja šādi: “Līdz brīdim, kamēr netiks saņemta atbilde no Valsts policijas par turpmāko procesu, naudas atgriešana par SIA ”Biļešu Serviss” tirdzniecības tīklā iegādātajām biļetēm netiks veikta. Informācija par biļešu atgriešanas kārtību tiks publicēta www.bilesuserviss.lv, kā arī izsūtīta visiem biļešu īpašniekiem, kuri biļetes iegādājušies interneta veikalā, reģistrējot savu e-pasta adresi pirkuma brīdī, uzreiz pēc Valsts policijas atbildes saņemšanas.”

Savukārt Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā ir rakstīts: “Sākotnēji patērētājam būtu jāvēršas pie pakalpojuma sniedzēja (šajā gadījumā – koncerta rīkotāja) un/vai biļešu tirgotāja, lai saņemtu par biļetēm samaksāto naudu. Pieteikums sastādāms brīvā formā, norādot biļešu iegādes datumu, iegādes vietu, biļešu skaitu, summu un izvirzot prasību par naudas atmaksu.”

Jautājums, kāpēc Biļešu Serviss neuzņemas atbildību un neizmaksā naudu par iegādātam biļetēm, jo viņi ir starpnieki, kuriem jāuzņemas atbildība. Šī lieta var vilkties gadiem. Es uzskatu, ka “Biļešu Servisam” vajadzētu uzņemties atbildību un izmaksāt naudu, jo viņu uzdevums ir nodrošināt pakalpojumus par saņemto naudu, jo cietēji ir biļetes pircēji!” Bez Tabu Sūdzību dēlī ziņo biļešu pircējs.

4 komentāri

4 komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!