Sūdzību dēlis: Veikalā ļoti slikta attieksme!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Saskāros ar “Baltic Data” problēmu. Nopirku maciņu, parādīju modeli “iPad”, viņiem bija pēdējais maciņš, man teica, ka vajadzētu manam modelim derēt, es paklausīju, nopirku, aizgāju mājās, uzmērīju un tomēr nederēja – bija mazliet par mazu.”

Veikalā ļoti slikta attieksme!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Aizgāju atpakaļ uz veikalu, man pateica, ka kase ir noņemta, lai nāku rīt. No rīta aizgāju pie kases. Man saka, ka iepakojuma ieplēsts. Bet kā citādāk varēju to atvērt? Ļoti slikta attieksme. Kādreiz bija labāka, klients vairs nebūšu!” Bez Tabu Sūdzību dēlī raksta Edvards.

8 komentāri

8 komentāri

  • Dace Virse

    Dace Virse

    labs :D Man arī viena dāma centās ieskaidrot, ka iepakojums smaržām atvērts. Nevarēs atgriezt. Un vai es vispār zinot, kā tās smaržas smaržojot :D
    Zinu gan. Vienas lietoju kopš 1995 gada. Otras kopš 2001 ;)
  • Aina

    Aina

    Ko darit ar nejauku kaomińieni,kura visadi cenśas ieriebt,traucė majas mieram. Krata savas veśas no augśstava, spriego udensskaititaju
  • Aina

    Aina

    Ko darīt ar nejauku kaimińieni. Kura visadi cenśas ieriebt.krata savas veśas no augśstava..Spriego udensskaititaju. Aizradot ,melo,tėlo nevainigu jėrińu.
  • Līga

    Līga

    Vispār tāda veida veikalos vienmēr var paprasīt, lai piemēra vai der. Nesen pirku USB vadu telefonam un prasīju, lai attiecīgo USB vadu ieliek manā telefonā, tā kā derēja, nopirku. Respektīvi preces telefonam ir jāpiemēra telefonam veikalā uz vietas, lai nebūtu tādi pārpratumi. Tad kad pērkat apģērbu vai apavus arī piemēra.
  • LoHHHiem
  • Bazlis

    Bazlis

    Ir tāds PTAC kur griezties ja prece pavisam neatbilst specifikācijai.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!