Sūdzību dēlis: Vājprātīga situācija bankā, lai gan ir tehnoloģiju attīstības laikmets!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Manam bērnam beidzās “Swedbank” kartes derīguma termiņš. Pasūtījām internetā, bet bērniem karti nepiegādā pa pastu, tāpēc devāmies to izņemt Tukuma filiālē. Tur saskārāmies ar vājprātīgu situāciju šajā tehnoloģiju attīstības laikmetā.”

Vājprātīga situācija bankā, lai gan ir tehnoloģiju attīstības laikmets!

“Lai izņemtu karti, kurai jau ir aktīvs konts, jāgaida rindā vairāk nekā pusotru stunda. Darbinieki kustas kā palēninātā filmā. Tajā pat laikā darbiniece, kura sagaida klientus pie durvīm un izsniedz numuriņus, garlaikojas. Kas tā par sistēmu?

Vai tiešām šim cilvēkam nevar piešķirt tiesības izsniegt maksājumu kartes? Kā arī visi darbinieki iet stundu garā pārtraukumā – tad banka nestrādā vispār!” Bez Tabu Sūdzību dēlī ziņo Jolanta.

16 komentāri

16 komentāri

  • Es
  • MŰLLER oder was?

    MŰLLER oder was?

    Nu ja, kam internetbanka domāta? Tur var pieteikt, pazvanīt, sarunāt.
  • Emīlija Anna Lagzdiņa

    Emīlija Anna Lagzdiņa

    MAN ARĪ TĀ IR! KATRU REIZI, KAD EJU PĒC JAUNĀS KARTES, (JO PA PASTU NESŪTA), IR NENORMĀLAS RINDAS!!! JA GRIB, LAI SŪTA PA PASTU, TAD TO VAR PIEPRASĪT TIKAI UZ VIETAS!!! KĀPĒC TO NEVAR IZDARĪT INTERNETĀ? VISMAZ, JA ES SAKU, LAI MAN SŪTA PA PASTU, TAD NAV 2 REIZES JĀSTĀV TAJĀ RINDĀ!!!
  • Aija Puzarele

    Aija Puzarele

    Cik man sanācis būt Kuldīgas Swedbankā, tad darbinieces vienmēr bijušas laipnas, izpalīdzīgas un salīdzinot ar lielveikaliem vai zobārstu, var teikt, ka tur rindu nav vispār.
  • Agris Salmins
  • Genadijs
  • @Sauleszakjis

    @Sauleszakjis

    Swedbanka jau sen izceļas ar savu attieksmi pret klientu....nevienā filiālē pat necenšas, lai klients būtu apmierināts...un nav svarīgi vai tā ir lielpilsēta vai mazās pilsētas....Skaudri un skumji ka tā.
    Tieši tāpēc jau vairākus gadus esmu prom no šīs bankas!
  • Ilmārs Grauds

    Ilmārs Grauds

    Viens jautājums: ir labierīcības telpa. Jūs ieejat lai nokārtotos. Vai jūs gaidāt kad pietaisāt bikses un tad novelkat, vai novelkat pirms apsēšanās ??? 🤔🌞
  • Ritma

    Ritma

    Man bij līdzīgi Dobelē Seb bankā apm 15 cilv priekšā,darbiniece piecēlas un saka otrai eju kafijot un aizgāja.Nostāvēju 45 min rindā,kad tiku pie darbinieces šī stulbi jautā kāpēc turu atvērtu kontu kam man to vajagot kaut redz kada nauda man ienāk.No tās attieksmes laimīga biju kad laukā tiku.
  • Jānis

    Jānis

    Man lai sanemtu karti bija nepieciesamas 4 stundas protams izņēmu numurinu devos uz veikalu izdariju visas savas darisanas kas bija nepieciesamas atgriezos bankā izdzēru kafiju un vel 30 min atlika laiks pasēdēt soc tīklos
    Par apkalpošanas ātrumu jebkurš kas ir griezies filiālē pateiks kā tā ir daudz par lēnu un pusdienās var iet arī pa vienam nevis visi vienlaicīgi slēdzot filiāli

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!