Sūdzību dēlis: Vājprātīga situācija bankā, lai gan ir tehnoloģiju attīstības laikmets!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

16 komentāri
Vājprātīga situācija bankā, lai gan ir tehnoloģiju attīstības laikmets!

“Manam bērnam beidzās “Swedbank” kartes derīguma termiņš. Pasūtījām internetā, bet bērniem karti nepiegādā pa pastu, tāpēc devāmies to izņemt Tukuma filiālē. Tur saskārāmies ar vājprātīgu situāciju šajā tehnoloģiju attīstības laikmetā.”

“Lai izņemtu karti, kurai jau ir aktīvs konts, jāgaida rindā vairāk nekā pusotru stunda. Darbinieki kustas kā palēninātā filmā. Tajā pat laikā darbiniece, kura sagaida klientus pie durvīm un izsniedz numuriņus, garlaikojas. Kas tā par sistēmu?

Vai tiešām šim cilvēkam nevar piešķirt tiesības izsniegt maksājumu kartes? Kā arī visi darbinieki iet stundu garā pārtraukumā – tad banka nestrādā vispār!” Bez Tabu Sūdzību dēlī ziņo Jolanta.