Sūdzību dēlis: Vai “Maxima” apzināti dala klientus pēc mantiskā stāvokļa? Kāpēc nebrīdina, ka rotaļlietas “Monstri” ir ierobežotā daudzumā?

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

18 komentāri
Vai “Maxima” apzināti dala klientus pēc mantiskā stāvokļa? Kāpēc nebrīdina, ka rotaļlietas “Monstri” ir ierobežotā daudzumā?
Zane Bitere / LETA

“Labdien! Veikalos “Maxima” tiek organizēta akcija, kuras ietvaros no 08.09.2017. līdz 24.09.2017. par mazāku cenu var iegādāties bērnu rotaļlietas “Monstri” – gan lielās, gan mazās.

Akcija tiek reklamēta kā plašsaziņas līdzekļos, tā arī sociālajos tīklos. Jau nedēļu atpakaļ esam konstatējuši, ka lielās rotaļlietas veikalos vairs NAV pieejamas, taču reklāmas rullīši tiek turpināti rādīt, protams, KAITINOT bērnus.

Ņemot vērā, ka akcijas rotaļlietas iespējams iegādāties, sakrājot uzlīmes par pirkumiem virs 10 EUR, atkarībā no pieejamā finansējuma ģimenei, nabadzīgākiem tas aizņem daudz lielāku laika periodu nekā cilvēkiem, kam rocība ir lielāka, līdz ar to iedzīvotāji ar mazākiem ienākumiem tiek diskriminēti pēc mantiskā stāvokļa.

Kāpēc “Maxima” līdz šim reklamē akcijas preces, ja to vairs nav, kāpēc klienti netika brīdināti, ka preces ir ierobežotā daudzumā, vai “Maxima” apzināti dala savus klientus pēc mantiskā stāvokļa?

Parasti šādas situācijas mani nekaitina, bet šoreiz “Maxima” par akcijas mērķi ir izvēlējusies bērnu auditoriju, tāpēc šādu problēmu nevajadzētu atstāt bez sabiedrības uzmanības.”

Iesūtīja: Andris