Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

2 komentāri

“Sveiki. Septembra sākumā notika sadursme ar citu auto. Mūsu auto ir apdrošināts “Swedbank”. Vienpadsmitajā datumā tikāmies ar ekspertu, kas novērtēja zaudējumus. Tālāk nododot “Swedbank” apdrošinātājiem, tālāk …

Septembra beigās apstiprināja 50% naudas kompensāciju, kuru solīja izmaksāt, līdz ko auto īpašnieks uzrakstīs “Swedbank” filiālē iesniegumu, ka piekrīt saņemt kompensāciju uz savu bankas kontu.

02.10. uzrakstīja. Pēc šā iesnieguma trīs darba dienu laikā solīja pārskaitīt. Nekā. Pienāk 13. oktobris, līdz šim esmu zvanījusi jau kādas četras reizes.

Lietu vada vīrietis vārdā Artūrs. Pirmajā reizē viņš teica: Ojjj, iesniegums saņemts, tūlīt nodošu grāmatvedībai uz izmaksu… Rīt pusdienlaikā būs!

Un tā jau sola dienu no dienas… Kā tāda muļķe zvanos. Vai tad 281 eiro nav nauda?”

Iesūtīja: Madara

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • Kaspars Kreilis
    +8 +7 -1

    Kaspars Kreilis

    Gan jau ka bus standarta atrunas par pārpratumiem, komunikacijas kļūdām vai nesaņemtajiem/neapstiprinatiem iesniegumiem.
  • JANIS

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl