Sūdzību dēlis: Stradiņu slimnīcas poliklīniku nav iespējams sazvanīt!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Stradiņu slimnīcas poliklīniku nav iespējams sazvanīt.”

Stradiņu slimnīcas poliklīniku nav iespējams sazvanīt!
PIXABAY

“Vai kādam tas izdevies? Jau otro dienu zvanu, 15 minūtes gaidu, bet nekā! Arī uz e-pastu neesmu saņēmusi atbildi ne reizi!” Bez Tabu Sūdzību dēlī ziņo Ilza.

10 komentāri

10 komentāri

  • Anita Brigmane

    Anita Brigmane

    Pēc 100 , 101 reizē sazvanīju. Pacietību, nepadoties :)
  • Mara Maculevica
  • Ss

    Ss

    Es dzivoju mazpilseta un pat musu gruti sazvanit jazvana vairakas reizes
  • Andris Eihe
  • Ance Šlisere - Vilcāne

    Ance Šlisere - Vilcāne

    Vienmēr jāzvana 100 reiz.. Kāds tad tur brīnums.. Tā tik visi iedomājas ka viens vienīgais zvana.. Ja tur diena pazvana pāris tūkstoši kādi tur brīnumi..
    • Zane

      Zane

      Burvīgi,ka jūs esat tik pacietīga un varat pusdienu 100 x zvanīt.Ja iestādei ir tāds zvanu daudzums dienā,jāpalielina operatoru skaits,nevis jāliek slimiem cilvēkiem mocīties ar zvanīšanu un ilgstošu gaidīšanu pie telefona,kamēr ausis nokarst.Nu nekādi nepiekrītu jūsu atbalstam acīmredzamam bardakam.
      • Ina

        Ina

        Tikai neaizmirstiet, ka ārsti ir ti, cik viņi ir, un pieņemšanas laiks nav no gumijas, ko pastiept pēc vajadzības, atkarībā no pacientu daudzuma.
    • Zane

      Zane

      Burvīgi,ka jūs esat tik pacietīga un varat pusdienu zvanīt 100 x.
  • Enrigue Enrigue Duglass
  • Zane

    Zane

    Šoreiz pievienojos un uzskatu sūdzību par PAMATOTU!Tas ir kautkāds ārprāts-zvanīju,nogaidīju 15 min,nesavienoja-atslēdzās.Otro reizi nogaidīju,klausoties automātiskā ieraksta vervelēšanā 10 min,kad beidzot-aleluja,atbildēja operators,kas pateica,ka tas ir normāli tik ilgi gaidīt.protams,interesējošais pieraksts valsts apmaksātais uz izmeklējumu bija pieejams tikai uz jūliju,kas man galīgi nederēja.
    Pilnīgi piekrītu-Bez Tabu noskaidrojiet,kas ir ar tiem pierakstu telefoniem un kāpēc nedarbojas e-pieraksts?Ja tādas problēmas,tad lai neaicina izmantot šādu neesošu pakalpojumu!Un ja pieraksts ir jāatceļ,tad lai nebrīnās,ka cilvēki nezvana pus dienu.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!