Sūdzību dēlis: Specializētā frizieru veikalā mani apkalpo pārdevēja, kura ir nezinoša vai arī nesaprot latviešu valodu!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

5 komentāri
Specializētā frizieru veikalā mani apkalpo pārdevēja, kura ir nezinoša vai arī nesaprot latviešu valodu!

“Labdien! Gribu brīdināt pircējus, kuri apmeklē specializēto frizieru veikalu Dzirnavu ielā 102! Mani apkalpoja pārdevēja, kura vai nu ir nezinoša, vai arī nesaprot latviešu valodu! Gribēju nopirkt sirmiem matiem krāsojošu šampūnu, toniku vai balzamu, kas matus nokrāsos violetā krāsā.

Paļaujoties uz pārdevēju, ja jau esmu atnākusi uz specializēto veikalu, domāju, ka arī pārdevējas ir zinošas par veikala piedāvājumu, tad rezultātā man tika pārdots šampūns, kas ir violetā krāsā, bet nebūt ne krāsojošs!!!

Lūk, tā, atnākot mājās vēlreiz zvanīju uz veikalu un pārjautāju, vai tiešām matus nokrāsos violetā krāsā – jā tiešām, bet nekā! Tātad jautājums: kādi pārdevēji – konsultanti strādā specializētā frizieru veikalā?”

Iesūtīja: Inga

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu sūdzību dēlim? Spied šeit!

TOP komentāri

  • mjā
    +3 +3 0

    mjā

    es nerunātu krieviski veikalā,tas pirmkārt,te nav krievija.Nezinu konkrēti par šo veikalu,varu teikt no savas pieredzes,tagad pārdevēja,kā jau tagad moderni teikt konsultants,kaķim zem ļipas,viņas nezin ne sastāvu ne izcelsmes valsti,tas ne tikai par kosmētiku,arī par apģērbu,pārtiku.Manos laikos,ka strādāju veikalā, mums vajadzēja zināt visu un man,kā pārdevējai pašai bija interesanti,gan izcelsmes valsts,gan sastāvs.Katru jaunu preci iepazinām,lai varētu to pastāstīt pircējam.
    Es sliecos,ka autore runā patiesību,Frizieru Serviss jums vajadzētu tik tiešām rūpīgāk atlasīt tos savus konsultantus!!!!
  • baiba
    +2 +2 0

    baiba

    Skaties kad neiedeva sampūnu blondajiem matiem dzeltenā toņa neitralizēšanai
  • Zane
    +2 +2 0

    Zane

    Arī es esmu tur saskārušies ar dīvainu attieksmi. Produktus izrauj no rokas un iegrūž citus īsti nepaskaidrojot, kāpēc tieši tā. Ar latviešu valodu arī interesanti. Taču situāciju novēlu un ne visai veiksmīgi dienu pārdevējai. Gadās taču katram sabudzēties.

Pievienot komentāru

Ienāc ar sociālo tīklu profilu vai ievadi savu vārdu

Esi pieklājīgs savos izteicienos. Viedokli argumentē. Raksti tikai tādu komentāru, kas pauž tavu viedokli vai ir noderīgs citiem portāla lietotājiem. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem komentēšanas iespēja liegta.

Lasi vēl