Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

Bez Tabu nedēļas laikā jau ir saņemtas vairākas sūdzības par Ceļu satiksmes drošības direkcijas kampaņu “Izkāp no telefona”. Skatītāji ir satraukti par biedējošo reklāmu, kas varētu traumēt bērnu emocionālo stāvokli.

Šoks, dusmas un sašutums – kā CSDD reklāma sakaitina skatītājus
Ekrānuzņēmums no video

Bez Tabu raksta skatītāja Līva: “Šorīt bērns (2 gadi), skatoties televizorā multfilmas, reklāmas pauzē pamanīja CSDD zombiju reklāmu, protams, bērns pārbijies raud, kamēr mamma steidz pārslēgt kanālu.Kur uz šo visu skatās Bērnu tiesību inspekcija? Vai tiešām šādas reklāmas jārāda dienas laikā?”

285 komentāri

285 komentāri

  • Jānis

    Jānis

    Vane. Un filmas, spēles, vudeo klipi YouTube bērnus netraumē? Vecāki paši atļauj. Aidomājaties. :D
  • Karīna

    Karīna

    Reklāma laba.. Iedvesmojoša.. Manam bērnam (2 gadi) patīk, par dejo līdzi.
  • realists

    realists

    ja kas ari manu 2 cilvekus kas periodiski uzliek 'dislike' uz komentariem. varbut ta ir ta mate ar savu bernu?
  • realists

    realists

    vienkarshi ta muterite sagribeja pakasities tapec sudzas. man liekas ka reklama ir normala un iespejams tiem kuriem si reklama likas bailiga liks citiem tomer neizmantot mobilos telefonus pie stures.
  • hi-hi
  • agu

    agu

    Neticu,ka berns nobijas,drizak matei nepatik un tapec sudzas.Berni parasti ar intresi skatas tadas lietas.
  • Gija

    Gija

    Reklāma ir pilnīgā līdzsvarā ar video un muzikālo noformējumu. Bilde varētu šķist biedējoša, bet muzikālā pavadījuma jautrais un draiskais noskaņojums nevarētu izbiedēt nevienas paaudzes pārstāvi.
  • Kristīne
  • Lelde

    Lelde

    Vai 2 gadīgam bērnam ir jāskatās televizors? Manuprāt mātei ar bērnu jānodarbojas,nevis jāliek skatīties tv.
  • Ja že matj

    Ja že matj

    2 gadi TV skatās - super mamzele. Varbūt pievērs vairāk uzmanības bērniem, nevis ieslēdz TV un pati sociālajos tīklos ieurbies.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!