Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

58 komentāri
SEB bankas uzspiestie pakalpojumi! Vai arī Jūs esat saskārušies ar tādu netaisnību?
Edijs Pālens / LETA

“Labvakar! Gribēju uzzināt vai arī Jūs esat saskārušies ar tādu netaisnību no SEB bankas puses. Man tagad ir liegta iespēja nosūtīt maksājumus, kas ir lielāki par 150 eiro, jo redz, lai to izdarītu, man ir jāizmanto kaut kāds tur smart-iD, kuru var, pirmkārt, dabūt tajā jaunajā bezpogu telefonā, kura man nav, un, otrkārt, tam vēl ir jābūt internetam, kura man arī nav!

Kā lai veic maksājumu, jo zinu, kad citas bankas vienkārši nosūta papildu kodu uz telefonu, bet SEB banka man spiež pirkt telefonu un vēl uzliek papildu saistības, piemēram, jāpieslēdz internets.

Kāpēc nevar tāpat kā citas bankas atsūtīt sms?”

Iesūtīja: Uldis

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • Es
    +11 +11 0

    Es

    Piekritīšu šim.Tad sanāk,ja cilvēkam nav tāds telefons viņš samaksāt neko nevar.Man ir,taču man arī šāda veida opcija liekas pilnīgi nesaistoša.Vieglāk ir tiešām piemeram ar swedbank norēķināties.Priekš kam tādu vajag,nav ne jausmas.Drošības nolūkos itkā,bet ir galīgi nepārdomāti tas viss pieņemts.Domāju atteikties no šīs bankas,galīgi nepatīk.
  • Pēdējais Mohikānis
  • Uldža
    +9 +9 0

    Uldža

    Un kādēļ man būtu JĀPĒRK kodu kalkulators? Vai tas nebūtu bankas pienākums ar tādu nodrošināt bez maksas, vai arī tā ir kārtējā shēma kā no senāka gada gājuma cilvēkiem, kuriem nav viedtālruņu, izkrāpt naudu?!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

NOSAKI SAVU PEDANTISMA LĪMENI!

NOSAKI SAVU PEDANTISMA LĪMENI! 45

Tests – nosaki savu pedantisma līmeni! Iespējams, tu jau sen kaitini savus draugus un tuvākos! Pārspīlēta kārtībmīle vai Miss bardaks, to vari noskaidrot šeit.

Lasi vēl