Sūdzību dēlis: Saskāros ar lielu cūcību no Latvijas Pasta puses!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Saskāros ar lielu cūcību no Latvijas Pasta puses!”

Saskāros ar lielu cūcību no Latvijas Pasta puses!
www.pasts.lv

“Bija vajadzība no punkta A uz punktu B nogādāt mūzikas instrumentu – bajānu. Par sūtīšanu tika pieprasīta summa 10 eiro apmērā. Neiebildu! Tad it kā, garām ejot, pasta darbiniece pajautāja, vai nevēlos piemaksāt vēl 4 eiro, lai manu sūtījumu nemētātu. Tātad, ja nemaksātu, manu sūtīto mantu varētu mētāt?” neizpratnē ir Juris.

9 komentāri

9 komentāri

  • Latvijas Pasts

    Latvijas Pasts

    Labdien.
    Latvijas Pasta darbinieki pret ikvienu sūtījumu izturas saudzīgi – tie nekādā veidā netiek apzināti bojāti vai pārvietoti nevērīgā veidā.
    Rūpējoties par drošu un atbilstošu sūtījuma piegādi, pasta nodaļas operatore klientam piedāvāja sūtījumu noformēt ar papildu pakalpojumu Plīstošs – šādi marķētiem sūtījumiem piegādes laikā tiek pievērsta īpaša uzmanība, tos pārvieto no rokas rokā un tie netiek ievietoti kopējā sūtījumu transportēšanas maisā, bet transportēti kā atsevišķas vienības. Par pakalpojumu Plīstošs tiek piemērota maksa, kas ir puse no sūtījuma pārsūtīšanas maksas, tāpēc sākotnēji nepieciešams noskaidrot kopējās sūtījuma pārsūtīšanas izmaksas, ko operatore arī izdarīja, pēc tam piedāvājot klientam izmantot arī papildu pakalpojumu.
    Vēršam uzmanību, ka tieši nosūtītājs ir atbildīgs par atbilstošu sūtījuma iepakojuma izvēli, lai transportēšanas laikā tas netiktu sabojāts, kā arī nebojātu citus sūtījumus.
    • Laura Phoebe Petersone

      Laura Phoebe Petersone

      Latvijas Pasts kad es sūtīju paciņu tēvam viņš viņu saņēma attaisītu un produkts iekšā arī bija attaisīts. Interesanti kamdēļ 🤔
    • Līva Ozola

      Līva Ozola

      Hmm, un kā ar aizdomīgu saturu, ja tiek sūtīts uz ārvalstīm? Tad bieži tiek attaisīti sūtījumi.
  • Latvijas Pasts

    Latvijas Pasts

    Labdien.

    Latvijas Pasta darbinieki pret ikvienu sūtījumu izturas saudzīgi – tie nekādā veidā netiek apzināti bojāti vai pārvietoti nevērīgā veidā.
    Rūpējoties par drošu un atbilstošu sūtījuma piegādi, pasta nodaļas operatore klientam piedāvāja sūtījumu noformēt ar papildu pakalpojumu Plīstošs – šādi marķētiem sūtījumiem piegādes laikā tiek pievērsta īpaša uzmanība, tos pārvieto no rokas rokā un tie netiek ievietoti kopējā sūtījumu transportēšanas maisā, bet transportēti kā atsevišķas vienības. Par pakalpojumu Plīstošs tiek piemērota maksa, kas ir puse no sūtījuma pārsūtīšanas maksas, tāpēc sākotnēji nepieciešams noskaidrot kopējās sūtījuma pārsūtīšanas izmaksas, ko operatore arī izdarīja, pēc tam piedāvājot klientam izmantot arī papildu pakalpojumu.
    Vēršam uzmanību, ka tieši nosūtītājs ir atbildīgs par atbilstošu sūtījuma iepakojuma izvēli, lai transportēšanas laikā tas netiktu sabojāts, kā arī nebojātu citus sūtījumus.

    Ar cieņu
    Latvijas Pasts
  • Ko tur brīnīties

    Ko tur brīnīties

    Tas nav tikai Lv pastā..mēs sūtijām dārgu preci no ārzemēm ar kurjeru,ar piemaksu utt,uz pakas bij nomarķēts kādā stāvoklī var vest,bet atnāca pilnīgi sabojāts..tagad cīnamies ar piegādātājiem,neviens nejūtas vainīgs..😏
  • Laine Krastiņa

    Laine Krastiņa

    Tā ir piemaksa par īpašu uzmanību , kas tiks veltīta sūtījumam pārsūtīšanas laikā. Speciāli tiek marķēts sūtījums,kā plīstošs, lai apietos īpaši saudzīgi, pakas speciāli pastā nemētā.
    Bez tabu- vai tiešām sensāciju vārdā esat gatavi uz visu. Informāciju var sniegt arī nešokējot savus sekotājus.
    • Anekdošu šovs

      Anekdošu šovs

      Pretendē uz 2019.g. labākās anekdotes konkursu? ))))
  • ?

    ?

    ... vai tiešām uzlīmes uzlikšanai ir jāmaksā nesamērīgi augsta cena -4 eur?
  • es

    es

    Nu gan jaunums- droši arī domā, ka koferus lidmašīnās iekrauj uzmanīgi pārliekot...

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!