Sūdzību dēlis: Pasūtīju preci, bet neesmu to saņēmusi! Veikalu sazvanīt nav iespējams!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Pasūtīju preci 7. decembrī, apmaksāju rēķinu, bet neesmu saņēmusi nekādu apstiprinājumu, ka prece tiks piegādāta, profilā rādās, ka prece tiek komplektēta, sazvanīt klientu servisu nevar, jo neviens neatbild, uz e-pastiem un facebook.com lapā arī neatbild.”

Pasūtīju preci, bet neesmu to saņēmusi! Veikalu sazvanīt nav iespējams!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“”K Senukai” facebook.com lapā ir vēl cilvēki, kas komentējuši tieši tādu pašu rīcību, ka preci nesūta un sazināties nav iespējams. Daļa preces man jau šodien bija jāsūta uz AK, bet nevaru nosūtīt, jo neesmu saņēmusi.

Vēl piektdien jādāvina, bet izskatās, ka nebūs. Varbūt šis veikals ir bankrotējis un tagad tik ievāc naudu no klientiem. Jo arī par 1A interneta veikalu no kolēģa saņēmu informāciju, ka pasūtījis telefonu, bet atbildes nekādas!” Bez Tabu Sūdzību dēlī raksta Baiba.

4 komentāri

4 komentāri

  • Kristīne

    Kristīne

    Tas pats! 10. decembrī apmaksāju vēljoprojām tiek apstrādāts! Sazvanīt nav iespējams (pie tam maksas tālrunis 7 centi minūtē un ik pa brīdim saruna pārtrūkst 43 sek./ 1 min 17 sek./ 5min 12 sek utt... liekas, ka speciāli pārtrauc sarunu lai tik iekasētu naudiņas ) Samaksāju naudu arī par piegādi, bet saprotu, ka nesaņemšu laikā, esmu gatava braukt pakaļ, beeeet tač sazvanīt nevar!!!! Besī!
  • Uggi

    Uggi

    Šodien ir sestdiena un nākošās 3 nedēļas Senukai darbiniekiem ir aizliegts darbu veikt klātienē tapat kā visiem pārējiem.
  • Lohiem

    Lohiem

    Lohu problēmas. Cilvēki mirst, bet te pasūtījums kavējas divas dienas. Nu ta bļec trağēdija!!!
    • Lielajiem runātājiem

      Lielajiem runātājiem

      Tas ka es nemirstu, nepadara manas problēmas nenozīmīgas. Lohi samierinās, ka juridiskas personas kāpj uz galvas, bet normāli cilvēki cīnās par to, kas ir pieder viņiem.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!