Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Sveiki! Vēlos pastāstīt par “RD Eletctronics” nepatiesu informācijas sniegšanu klientiem, kuri iegādājas papildu garantiju par 99,99 eiro!” raksta “Bez Tabu” skatītājs Rihards.

“RD Electronic” papildu garantijas “priekšrocības”

“Tika iegādāta minētā garantija, kas nodrošina datora labošanu bezmaksas neatkarīgi no tā bojājuma veida. Pērkot datoru, pārdevējs sniedza informāciju par garantiju, ka tā sedz to remontu, var atdot preci vai nomainīt to pret citu ar papildu samaksu.

Laika gaita novēroju, ka dators neslēdzas iekšā, darbība ir salīdzinoši lēna jaunam datoram. Devos uz “RD Electronic” atdot preci, lai saņemtu naudu par datoru un papildu garantiju, bet, nosūtot datoru uz preces servisa centru, man tika piemērota maksa par datora remontu, kaut gan iegādātā papildu garantija sedz bezmaksas diagnostiku un remontu. Vērsos atkārtoti veikalā ar sūdzību, bet veikala pārdevējs piedāvāja saņemt bojāto preci un papildu garantijas summu, tādējādi, noņemot veikalu no atbildības par garantiju un iegādāto preci.
Vērsos Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, kur tika apstiprinātas mannas šaubas un saņēmu ieteikumu savākt preci un naudu par garantiju, kā arī vērsties juridiskā tiesā. Tā kā nevēlos segt advokāta izmaksas, vēršos pie jums, lai brīdinātu pārējos cilvēkus būt uzmanīgiem, iegādājoties papildu garantijas!” brīdina Rihards.

3 komentāri

3 komentāri

  • J

    J

    Un ko nozīmē salīdzinoši lēna darbība? Tas jebkurā gadījumā neizklausās pēc garantijas gadījjmā, bet lietotāja datora piesārņošanas un brīnīšanas kāpšc dators nestrādā kā gribētos. Par to papildus garantiju labāk ielikt SSD disku un dators lidotu. :)
  • Killers

    Killers

    Pagarināta ražotaja garantija, vai apdrošinānašanas gadījums ir 2vas atsķirīgas lietas...
  • Jānis Sīlis

    Jānis Sīlis

    Jā,viņi to papildus garantiju bāž virsū pilnīgi ar varu Viņiem no tā noteikti atlec procenti,savādāk viņi neceptos.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!