Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

15 komentāri
“Omniva” pakomāti neizsniedz čekus!
Zane Bitere / LETA

“Sveiki! Vēršu Jūsu uzmanību uz “Omniva” pakomātiem. Pēdējā laikā ir sanācis diezgan daudz izmantot šos pakomātus un visu laiku problēma ir viena – tas neizsniedz čekus! Vienkārši uzrādās teksts, ka īslaicīgi nav pieejams čeks, jo neesot čeka lente.

Pirmajā reizē, protams, man tas bija saprotami, jo mazums gadās, bet tad, kad tas atkārtojās otro un ceturto reizi, sapratu, ka tur jau ir kaut kas vairāk…

Pārrunājot šo situāciju ar draugiem, atklājās, ka šāda situācija arī viņiem ir bijusi un ne vienu reizi vien. Paldies!”

Iesūtīja: Zanda

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • Kaspars Pakalniņš
    +4 +4 0

    Kaspars Pakalniņš

    Tā īstenība kompānijai Omniva pakomātos ir regulāra prakse...
    Nekas jauns...
  • Ineta Bučmeja
    +3 +3 0

    Ineta Bučmeja

    Godīgi pateikšu,esmu zvanījusi un rakstījusi Omnivu,ka neizsniedza čeku un tai vietā,lai atvainojos un pateiktu,ka tiks labots,parāda no kāda nummura sūtīts un kāds pakomāts,atsūta izsekošanas kodu un viss. Čeks nav vajadzīgs sūtītājam,bet gan saņēmējam+čeks ir apliecinājums darījumam.
  • Alise Gedroica
    +1 +1 0

    Alise Gedroica

    Arī ir tā bijis vairākas reizes pēc kārtas. Dažreiz pat nav arī tās uzlīmes kas jālīmē virsū uz paciņas.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Meksikas garšas! Tako ar dažādām salsām un vistu

Meksikas garšas! Tako ar dažādām salsām un vistu

Kad ārā ir tik karsti cik Meksikā, ir jāēd tako, un Linda no ”Gatavo 3” ir sagatavojusi tam recepti. Šis ēdiens būs lielisks ne tikai paša vēderam, bet arī atsvaidzinās tavu cienasta piedāvājumu viesiem ballītē.

Tele2 “Gudro māju” apskata un novērtē interjera dizainere Santa Meikulāne

Tele2 “Gudro māju” apskata un novērtē interjera dizainere Santa Meikulāne

Ik nedēļu Tele2 ”Gudrajā mājā” viesojas kāda savā profesijā panākumus guvusi persona. Šoreiz meža biezoknī Gustavu Terzenu apciemoja interjera dizainere, ”Amerikas Arhitektūras balvas 2017″ ieguvēja Santa Meikulāne. Dizainere uzskata, ka tehnoloģijas palīdz ērtāk apieties ar dažādām lietām, tāpēc labprāt apskatīja ”Gudro māju”, lai redzētu, ko no piedāvātajām funkcijām vēlētos iegādāties savai mājvietai.

Lasi vēl