Sūdzību dēlis: Nevaru sazvanīt “Latvijas pasta” Elejas nodaļu!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Nevaru sazvanīt “Latvijas pasta” Elejas nodaļu. Internetā ir norādīts telefona numurs, bet, zvanot uz to, automātiskais atbildētājs saka, ka numurs ir ievadīts nepareizi un nekādu citu informāciju nesniedz.”

Nevaru sazvanīt “Latvijas pasta” Elejas nodaļu!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Pēc ilgāka laika meklējumiem nonācu līdz secinājumam, ka ir viens vienots tālruņa numurs visām “Latvijas pasta” nodaļām. Vismaz tā man šķiet. Turklāt jau vasarā mēģināju sazvanīt pasta nodaļu un nekādi to nevarēju izdarīt.

Vai tiešām tas ir normāli mūsdienās pie attīstītas IT sistēmas, ka tik svarīgai iestādei kā pasts ir veca informācija internetā, visās uzziņu mājaslapās? Turklāt atbildētājs nesaka, ka numurs ir mainīts!” Bez Tabu Sūdzību dēlī raksta Linda.

12 komentāri

12 komentāri

  • Latvijas Pasts

    Latvijas Pasts

    Labdien.

    Latvijas Pasts 2019.gada jūnijā izveidoja mūsdienīgiem klientu apkalpošanas standartiem atbilstošu klientu servisa sistēmu, kas paredz visām pasta nodaļām vienotu informatīvo tālruni. Informācija par Latvijas Pasta informatīvo tālruni pieejama visās pasta nodaļās, tā ievietota uzņēmuma interneta mājas lapā www.pasts.lv un šī ziņa plaši komunicēta visos iespējamajos informatīvajos kanālos, tostarp masu medijiem, sociālajos tīklos un izsūtīta arī visām Latvijas novadu pašvaldībām, tajā skaitā Jelgavas novada pašvaldībai.

    Vienlaikus Latvijas Pasts ir atbilstoši nomainījis visu aktuālo kontaktinformāciju savā interneta mājaslapā un citos uzņēmumam pieejamajos informatīvajos resursos un katalogos, tajā skaitā Latvijā plaši izmantotajās uzziņu datubāzēs.

    Taču vēlamies uzsvērt, ka pretenzijas iesniedzējas informācija un atspoguļotais ekrānšāviņš ir meklēšanas rīka Google atmiņā saglabāta informācija, kuru Google maina pēc sev vien zināma algoritma, kurš tiek atjaunots mums nezināmā laika periodā un kuram nav nekāda sakara ar Latvijas Pasta aktuālo informāciju oficiālajās datubāzēs – šo informācijas atspoguļojumu Latvijas Pasts nekādā veidā ietekmēt diemžēl nevar.

    Aicinām Latvijas Pasta klientus nemeklēt tiem aktuālo informāciju meklēšanas rīka Google atmiņā, bet gan mūsu mājaslapā www.pasts.lv vai sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru, zvanot pa tālruni 27008001, 67008001, rakstot uz info@pasts.lv vai jautājot mūsu speciālistiem sociālajos tīklos: twitter.com/latvijas_pasts un facebook.com/latvijas.pasts.
  • Kaste

    Kaste

    Eleja ir tāda megapole ka ejot uz pastu pēc pakas paspēj pasūdzeties beztabū
  • Es

    Es

    tur tā lieta, ka attīstoties tiek izveidota centrālais info dienests, pastniecēm jādara savs darbs nevis jārunā pa telefonu
  • Ērika Krimska

    Ērika Krimska

    Pastos kā poliklīnikas reģistratūrās.....visi ļoti aizņemti! :)
    • Ramona Rozenberga

      Ramona Rozenberga

      Ērika Krimska nē visiem pastiem atslēgti telefoni,tagad tik caur Rīgu vai pa tieso uz pastu.
    • Ērika Krimska

      Ērika Krimska

      Ramona Rozenberga Kā par mums rūpējas! Paciņa nāk no Anglijas laikam kājām,iznākusi 11 oktobrī....pastam vairs neuzticas ;).😱
  • Inga Buk
  • Inga Buk
  • Kristīne Prūse
  • Dina Meteņko
  • Santa Butaite

    Santa Butaite

    Ar Zelmeņu pastu tas pats. Izvēlies kuru numuru gribi. Neviens nav pareizs.
  • Klavs Darzins

    Klavs Darzins

    Nevienu pastu laikam vairs nevar sazvanīt pa “63”numuriem..Numurs sen jau tāds neesot,bet uz spiedzīmoga joprojām”63”numurs..

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!