Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

7 komentāri
Nevar sazvanīt Stomatoloģijas institūtu! Zvanu katru dienu jau divu nedēļu garumā…
Zane Bitere / LETA

“Labdien! Nav iespējams sazvanīt Rīgas Stradiņa universitātes Stomatoloģijas institūtu. Zvanu katru dienu jau divu nedēļu garumā uz reģistratūras telefonu – 67455586.

Esmu mēģinājusi zvanīt gan no rīta, gan pēcpusdienā. “Uz līnijas” pavadu līdz 10 minūtēm, bet “visi operatori joprojām ir aizņemti”.

Mēģināju arī rakstīt e-pastu uz info@stomatoloģijasinstituts.lv. Atbildi neesmu saņēmusi. Uzskatu, ka tas nav normāli, nav pat runa par pakalpojuma kvalitāti vai cenu, ja tev cilvēkam nav pat iespējas pierakstīties uz vizīti.

Vai tiešām man ir jādodas uz turieni tikai, lai pierakstītos? 21. gadsimts taču.”

Iesūtīja: Ieva

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • Ruta Vabule
    +3 +2 -1

    Ruta Vabule

    Nez kāpēc ir cilvēki, kuri pa piecām reizēm dienā var sazvanīt reģistratūru. 😂
  • Valentins Krakauskis
    +1 +1 0

    Valentins Krakauskis

    Protams kur viņiem steikties , naudu tādu dīrā pie mums , bet es biju gudrāks un aizbraucu uz Igauniju un visu izdariju , tagad staigaju ar burvīgu smaidu .
  • Ligita Silova
    0 0 0

    Ligita Silova

    14 dienas zvanīt? Tad nu gan ir pacietība! Jau otrajā dienā varēja aizbraukt un pierakstīties, nevis celt brēku!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl