Sūdzību dēlis: Nav iespējams sazināties ar veikalu, lai noskaidrotu informāciju par pasūtīto preci!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Iegādājos veikalā “K Senukai” preci 20.12.2020. Saprotu, ka tajā brīdī veikalam bija ļoti liela pārslodze, bet, diemžēl, par preci sazināties ar veikalu nav bijis iespējams.”

Nav iespējams sazināties ar veikalu, lai noskaidrotu informāciju par pasūtīto preci!

“Uz norādīto telefonu internetveikalu neizdodas sazvanīt jau kopš Ziemassvētkiem. Uz e-pastu par pasūtījumu saņēmu atbildi tikai pēc 14 dienām – kāds ir pasūtījuma numurs.

Vai tiešām šajā pandēmijas laikā nebūtu prātīgi palielināt resursus saziņai? Kā lai sazināmies ar veikalu, ja ir jāievēro distancēšanās?” Bez Tabu Sūdzību dēlī jautā Garis.

20 komentāri

20 komentāri

  • Alisa Margevic

    Alisa Margevic

    Man ari atbildeja uz @ pec 5- 7 d , un piegade uz 19.01 tikai. Pasutijumu veicu 3.01. Parasti visi uznemumi raksta aptuvenu piegades adresi, kpc Ksenukai ta nedara.
    Pirms svetkiem piegade bija loti atri.
    Nezinu kas soreiz tur daras
  • Evita Briede

    Evita Briede

    Arī man ir problēmas, pasūtījumu nēsmu saņēmusi uz zvaniem un ziņām arī neatbild.🥶Uzrakstīju lai atgriež naudu bet bez atbildes!Nezinu kas noticis,ar iepriekšējiem pasūtījumiem nav bijis problēmu!
  • Gija Pērlīte

    Gija Pērlīte

    Es varu teikt tikai visu labāko!! Arī es izmantoju Ksenukai on-line veikalu - prece atnāca ļoti ātri un bez jebkādiem starpgadījumiem. Paldies Ksenukai!
  • Jānis Rinkmanis
    • Einars Ziemelis

      Einars Ziemelis

      Jānis Rinkmanis E veikals nav Musu Ksenukai tas Cits uznemums(Ksenukai Digital) mums tur nekada sakara
    • Jānis Rinkmanis

      Jānis Rinkmanis

      Einars Ziemelis nu es jau tā arī domāju
      Visur tagad bardaks internet vide
      Klātienē strāda tikai labākie un izsturigakie
    • Einars Ziemelis

      Einars Ziemelis

      Jānis Rinkmanis pie mums var pasutit caur telefonu,un sanemt lidz 4stundu laika~!
    • Jānis Rinkmanis
  • Inga Krima

    Inga Krima

    Man bija pasūtījums uz 30.12. Atveda vakar. Zvanīju, nevareju savzanīt. Rakstīju e-pastus, atbilde uz e-pastu bija pēc nedēļas
  • Ēriks Plešs

    Ēriks Plešs

    Šādus zviedru uxnemumus,bankas kas ir pilna Latvija,vajag,likvidēt.Kā?Vienkārsi izstājamies no eiropas savienības un tas zviedru valsts bankas uzņemumi visi aizbegs atpaksļ uz savu valsti!
  • Ēriks Plešs

    Ēriks Plešs

    Gribu teikt,ka mums latvijā ir pienemys,jebkuram uzņemumam ignoret jebkuru klientu kas velas sazinaties ar kādu no uzņemumiem.Nekas jauns tas nav.Tad nu jaunums.Beidzat izlikties BezTabu.zjums nu būtu jāzin labāk!
  • Inita Riba
  • Mārtiņš Ainis Roga

    Mārtiņš Ainis Roga

    Gribeju atteikt preci, jo nopirku citur, bet šie jau ar kurjeru izsutijuši, kaut nosutiju email ka atsakos, atbildē atnāca paldies par pirkumu prece nosutita kurjeram sazvaniju kurjeru un pateicu preci lai neved
  • Mārtiņš Ainis Roga

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!