Sūdzību dēlis: “”Maxima” plaukti vienmēr tukši!” Uzņēmuma atbilde sūdzībai

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

8 komentāri
“”Maxima” plaukti vienmēr tukši!” Uzņēmuma atbilde sūdzībai
Leta

Bez Tabu vēstuļu kastītē iekrita vēstule par kāda “Maxima” veikala paviršo darbu. Turpinājumā sūdzības vēstule un uzņēmuma atbilde.

“Labdien, mīļais Bez Tabu! Vēlos pastāstīt, iespējams, ne pirmo šāda veida stāstu, un tas ir kārtējo reizi par “Maxima” veikalu, konkrēti to, kurš atrodas Pļavniekos, Ilūkstes 24 a. Tajā mūždien netiek izvietotas plauktos elementārākie pārtikas produkti, piens, maize, kartupeļi, kaķu barība. Tā, piemēram, šodien bija nepieciešams nopirkt kartupeļus, taču to plauktos nav. Vairāk kārtīgi esam sūdzējušies un informējuši gan konkrētā veikala vadību, gan “Maxima” info dienestu, taču šī situācija regulāri atkārtojas un “Maxima” no savas puses iesaka ,lai mēs sameklējot tos strādniekus, kuri izliek preces, un palūdzot iznest vajadzīgo preci. Ļoooti interesanti. Tad sanāk, ka pircējam ir jāorganizē “Maxima” strādnieku darbu? Jāatzīst, šis ir vienīgais šāda apkalpošanas stila “Maxima” veikals Rīgā. Ar cieņu, Māris un Lauma!”

Atbild SIA ”Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule:

“Pircēju ērtības ir mūsu prioritāte, tādēļ izanalizēsim konkrēto gadījumu un veiksim nepieciešamās izmaiņas. Paldies par mūsu pircēja vērīgumu.

Dažādu produktu pieprasījums vasaras sezonas laikā ir audzis, un veikalu plaukti tiek iztukšoti ātri. Lai pilnveidotu preču piegādes veikaliem, padarot tās vēl precīzākas ,aptuveni pirms gada tika ieviesta automātiska preču pasūtījumu sistēma, kas nodrošina preču piegāžu veikšanu veikaliem, vadoties pēc vēsturiskiem pieprasījuma datiem un citiem faktoriem.. Šī sistēma pastāvīgi tiek pilnveidota, papildinot ar arvien jauniem parametriem, lai veikalos preces nonāktu laicīgi un nepieciešamajā apjomā.

Lai sniegtu atbalstu veikaliem ikdienā, jo īpaši tik saspringtā laikā kā Jāņi un Līgo svētki, ”Maxima Latvija” ir vairākas iniciatīvas, lai palīdzētu veikaliem sagatavoties svētkiem. Šogad arī biroja darbinieki dosies palīgā tieši Jāņu laikā veikalos, kad iedzīvotāji steidz iepirkt labumus svētku svinēšanai.Tāpat jau vairākus gadus.sniedzam iespēju jauniešiem iespēju iegūt pieredzi ”Maxima” veikalos visā Latvijā, kas arī mums kā uzņēmuma ļoti palīdz, lai labāk organizētu veikalu darbu vasaras sezonā.”