Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Sveicināti cienījamie Bez Tabu darbinieki! Atkal kārtējo reizi gribu pavēstīt par neapmierinošu “Lattelecom” pakalpojumu sniegumu.

“Lattelecom” krāpšana? Samaksāju vismaz sešus eiro par zvana gaidīšanu!

Pieslēdzu plkst. 13.27 un vēl līdz pat plkst. 18.oo nebija veikts pieslēgums. Sazvanīt nav iespējams. Visi operatori aizņemti, un tas ir maksas zvans.

Arī pagājušajā mēnesī tas pats. Divas dienas gaidīju pieslēgumu. Tas ir absurds. Un vēl samaksāju vismaz 6 eiro par zvana gaidīšanu. Man ir apnicis, lūdzu jūsu palīdzību!”

Iesūtīja: Rasa

13 komentāri

13 komentāri

  • Lolita Kanaviņa

    Lolita Kanaviņa

    Ja man visus gadus ar Lattelekom bija labas attiecības, tās sabojājās ar momentu, kad uzrakstīju vēstuli ar lūgumu atslēgt pakalpojumu adresē, kur nedzīvoju un pakalpojumu nelietoju. Man pakalpojumu atslēdza vai nē - nezinu, jo nelietoju, taču pilnu maksu gan piestādīja. Esmu šokā par šādu bezkaunību un nevienam neieteiktu slēgt jel kādu līgumu ar šādiem krāpniekiem. Man pašai vēl ir viens aktīvs līgums, taču apsveru iespēju arī no tā atteikties.
  • Dainis

    Dainis

    Kurš liedz darba laikā uzrakstīt online chatā viņiem? Ir tāda daļa tautas, kas sēž un vienkārši kasās.
  • Dainis Žubeckis

    Dainis Žubeckis

    Cilvēki tik slinki, ka nevar uzrakstit uz Lattelecom? Fb ta gan drukājat caurām dienām.
  • Opis

    Opis

    Lai pieslēgtu virszemes TV lattelecomam vajadzīgas 1-2 dienas. Bet lai atslēgtu, vajadzīgs mēnesis, skaties vai neskaties. Tā ltt pelna jeb piepelnās.
  • Aiga Tiļļa

    Aiga Tiļļa

    Man vispār bija bēdīga pieredze.Pirmo dekoderi,kad tikko ieviesa izmaksāju kopā ar tv rēķinu.Pēc 2gadiem tas skaitījās mana iekārta.Kad sabojājās vēlējos saņemt jaunu un turpināt lietot televiziju.Dabūju samaksāt 25 eiro par iekārtas bojāšanu.Par ko tad es maksāju 2gadus 1.65.
  • ...

    ...

    Cik esmu zvanījusi, man vienmēr atbild minūtes laikā,no bites bija bezmaksas zvans (pirms nedēļas). Kad nestrādāja internets, tehniskais darbinieks, visu izdarīja attālināti, pēctam vēl 3 dienas pēc kārtas zvanīja un jautāja vai tagad viss ir kārtībā! Varbūt man vienmēr paveicas, bet nu man viss bijis ok, gan ar zvanīšanu, gan pakalpojumiem.
  • Gunta Vantere

    Gunta Vantere

    Ar vien biežāk un biežāk sūdzas par šo iestādi. Cik prātīgi tomēr bijām, kad neesam saistīti🤗
  • Ilona Vīnberga

    Ilona Vīnberga

    Un kā ar to, ka zvani uz visām med.aprūpes iestādēm ir paaugstinātas maksas pakalpojums? Kaunu maizē apēduši?
  • Kapsras

    Kapsras

    Pa to Lattelekom sen jau dzirdēts, kad suds! Pats lietoju Baltcom Tikai 12.95 mēnesī un 12 Mb augsuplade un tada pati lejupielāde
  • Lattelecom

    Lattelecom

    Zvans uz Lattelecom palīdzības dienestu 177 ir bez maksas Lattelecom tīklā. Zvanot no mobilā telefona, aicinām lietot garo numuru 67000177 - arī tas ir Lattelecom tīkla bezmaksas numurs un ja attiecīgā zvanītāja mobilajā tarifu plānā ietilpst bezmaksas zvani Lattelecom tīklā, arī šis zvans būs bez maksas.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!