Sūdzību dēlis: Kāpēc preci nevar apmainīt 14 dienu laikā, kā tas parasti ir ierasts?

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“14.05 iegādājos “Maxima” veikalā Daugavpilī somu, kas maksāja 2,99 eiro. Atnākot uz mājām, konstatēju, ka rāvējslēdzējs slikti darbojas, to vispār nevarēja izkustināt no vietas.”

Kāpēc preci nevar apmainīt 14 dienu laikā, kā tas parasti ir ierasts?
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“19.05 atnācu uz veikalu, lai apmainītu preci atpakaļ pret naudu, bet man atteica! Pateica, ka bija jānāk tai pat dienā, kad preci iegādājos – tad es dabūtu naudu atpakaļ.

Bet es ar mazu bērnu jau nevaru katru dienu pie viņiem staigāt. Un es nedzīvoju “Maximai” pāri ceļam, lai momentāni un viegli varētu to izdarīt.

Gribu uzzināt, kāpēc preci nevar apmainīt 14 dienu laikā, kā tas parasti ir ierasts? Kā pārdevēja man pateica – ne visas preces var apmainīt 14 dienu laikā!” Bez Tabu Sūdzību dēlī ziņo Līga.

13 komentāri

13 komentāri

  • Agnese Kurša

    Agnese Kurša

    14 dienas strādā tikai internet veikala pirktajām precēm,jo preci klātienē nevarat aplūkot,apčamdīt, pārbaudīt,utt.
    Klātienē pirktās preces jūs varat pārbaudīt un izlemt pirkt vai nē. Apmaiņa šādām precēm ir veikala izvēle. Iesaku mainīt pret citu preci vai dāvanu karti tad ir lielāka iespēja,ka veikals nāks pretī.
  • Maxima Latvija

    Maxima Latvija

    Uzņēmuma “Maxima Latvija” vārdā informēju, ka kliente ieradās somu apmainīt dienā, kad tā tika iegādāta. Nopirktās preces vietā tika izsniegta jauna prece bez defektiem
    Patērētāju tiesību aizsardzības likums nosaka, ka, gadījumā, ja veikalā nopirkta prece ar defektu, šis defekts pārdevējam ir jānovērš. Ja defektu nav iespējams novērst, prece jāsamaina pret identisku. Ja šāda prece vairs nav pieejama un nav iespējams to salabot, tad jāatgriež iztērētie līdzekļi. Šajā gadījumā prece jeb soma tika samainīta pret identisku, bez defektiem.
    Ja pircējai ir pretenzijas pret samainīto preci, lūgums vērsties veikalā vai rakstīt uz info@maxima.lv.
  • Krista

    Krista

    Veikalam vajadzēja apmainīt. Preci atgriež ja prece neatbilst norādītajai cenai vai bojāta!
  • Sandra Skalberga

    Sandra Skalberga

    Jà,nu jàiet jau tai pašà dienà apmainìt.5.dienas tomèr par daudz.Iesaku parbaudìt ràvèju pirms pirkt😊
  • nu šito

    nu šito

    lĪGU jau nav jāņem pa pilnu.Tikko sūdzējās ka nedabuja vegāna saldējumu,tagad saplēš lētu somu un tagad grib naudu atpakaļ.Labāk darbojies ar savu bērnu,tad nebūs laika visu laiku sūdzēties.
  • Arnita Zadvinska

    Arnita Zadvinska

    14 dienu atteikuma tiesības attiecas uz attālināti iegādātām precēm.
    • Andris Freibergs
    • Laura Kalvāne

      Laura Kalvāne

      Andris Freibergs nav gan muļķības. Arnitai ir pilnīga taisnība.
    • Klucis

      Klucis

      Pircējam ir tiesības 30 dienas parbaudīt preces atbilstību, kaut vai visu laiku raustot ravējslēdzēju.
  • Es
  • Likums

    Likums

    Kā tās 14 dienas jau apnikušas, mīļie pircēji , veikalam NAV tāda likuma, ja pērc preci veikalā , tas attiecas tikai uz interneta veikaliem , ja veikals nāk pretī, tad tev ir iespēja samainīt šo preci pret citu preci vai iesniedz prasījumu pieteikumu, lai noteiktā laika periodā izskata tavu prasību. Nu kur var tā čīkstēt nezinot likumus.
  • Jānis Bruševics
  • 14 dienas...

    14 dienas...

    Kā tas parasti ierasts?
    1) 14 dienu laikā preci var atgriezt i-veikalā.
    2) Un kā pārdevējs (Maxima) var zināt, ka šo piecu dienu laikā Jūs to somu nesaplēsāt?
    3) Nabaga bērns...1x pa piecām dienām tik tiek ārā...
    4) Ir arī telefons, kur var piezvanīt un informēt veikalu...
    P.S. Varbūt skarbi izteicos, bet tāds nu mans viedoklis.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!