Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

13 komentāri
Kā tā var būt? Man 21. gadsimtā ar autobusu jābrauc 100 km, lai atdotu “Lattelekom” kastīti!

“Sveiki. Gribēju uzrakstīt par “Lattelekom”, kas mani šokēja. Bijām ilgus gadus “Lattelekom” lietotāji un, mainot dzīvesvietu, atslēdzām TV un internetu vienā adresē un pārgājām pilsētas ietvaros uz citu adresi, kur turpinām būt šīs firmas klients.

Kad ieradās meistars un atslēdza pakalpojumu, jautājām, ko darīt ar kastīti, vai viņš ņems līdzi vai kā. Viņš atbild, ka neko nezina un neko neņems. Pagāja kāds laiks, kad saņēmām zvanu no “Lattelekom”, ka mums jāatdod kastīte, bet, tā kā dzīvojam Tukumā, mums ir jāved vai nu uz Jelgavu, vai Dobeli pašiem!!!

Esmu šokā, ka man ar autobusu 21. gadsimtā ir jāved ~ 100 km, lai atdotu “Lattelekom” kastīti uz citu pilsētu, jo Tukumā nav “Lattelekom” punkta. Kā tā var būt?

Kas apmaksā transportu? Kāpēc, ja meistars nāk vienā adresē un arī jaunajā nevar paņemt 30×30 cm kastīti?”

Iesūtīja: Dace

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • Inguna Jaunzeme
    +11 +11 0

    Inguna Jaunzeme

    Domāju, ka šīs kastītes Lattelekom ir labs papildus peļņas avots.
    Arī mana pieredze par to liecina.
  • Elita Vuskane
    +6 +5 -1

    Elita Vuskane

    "Lattelecom " ir ļoti neatsaucīga un pretīmnākoša firma. Viņi pagaidām ir monopols. Tāpēc vajag ātrāk tikt no viņas vaļā! Citas izejas nav.
  • Jūlija Jevdokimova
    +3 +3 0

    Jūlija Jevdokimova

    Uzradot mirsanas apliecibu kplopiju, tiks lauzts līgums, jo pēc likuma mirušam culvekam pieprasīt nevar. Neviens Jums neko nevar pieprasīt nevar ka personai kas nav slegusi līgumu. Tikai atslegt pakalpojumus.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl