Sūdzību dēlis: Kā iespējams paspēt uz pastu?

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Ainažu pasta nodaļas darba laiks ir ļoti neparocīgs!”

Kā iespējams paspēt uz pastu?
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Kā iespējams paspēt aiziet uz pasta nodaļu, ja darbalaiks ir līdz plkst. 17:00?” Bez Tabu Sūdzību dēlī vaicā Līna.

15 komentāri

15 komentāri

  • Latvijas Pasts

    Latvijas Pasts

    Pašreizējais Ainažu pasta nodaļas darbalaiks ir optimāls un atbilstošs šā brīža klientu plūsmai un aktivitātei. Jāņem vērā, ka tieši klientu plūsma un aktivitāte ir viens no galvenajiem faktoriem, nosakot konkrētās pasta pakalpojumu sniegšanas vietas darbalaiku.
    Reģionos pasta pakalpojumu izmantošanas līmenis ir ļoti zems, un arī Ainažu pasta nodaļā apmeklētāju skaitam un pasta pakalpojumu pieprasījumam ir būtiska tendence samazināties. Ainažos nav novērojama klientu pastiprināta interese sūtījumu saņemšanai pilnu darbadienu. To pierādīja arī no 2019.gada marta piecus mēnešus īstenotais Ainažu pasta nodaļas darbalaika izvērtējums, kad testa režīmā vienu dienu nedēļā darbalaiks tika noteikts līdz pat plkst.17.30. Diemžēl testa rezultāti bija negatīvi, jo pasta pakalpojumu pieprasījums bija niecīgs, šajā pagarinātajā darbalaikā radot uzņēmumam zaudējumus. Latvijas Pastam finansiālu un racionālu iespēju uzturēt ilgstoši nerentablu darbalaiku – apmaksāt komunālos maksājumus un darbinieku atalgojumu – situācijā, ja pasta pakalpojumu šajā periodā izvēlas viens vai divi klienti.
    Ja Ainažu iedzīvotājiem nav iespējas sūtījumu izņemt pasta nodaļas noteiktajā darbalaikā, aicinām iepazīties ar alternatīvām sūtījumu saņemšanas iespējām, kas, iespējams, pasta pakalpojumu saņemšanu padarītu ērtāku.
    Sūtījumus iespējams adresēt uz citu, piemēram, darbavietai tuvāko pasta nodaļu, izmantojot pakalpojumu Uz pieprasījumu vai sūtījumiem no ārzemēm Poste Restante, kā adresi norādot vēlamo pasta nodaļu, savu vārdu, uzvārdu, adresi, kā arī norādi Uz pieprasījumu vietējiem sūtījumiem un Poste Restante sūtījumiem, ko sūta no ārzemēm. Ja uz sūtījuma būs norādīts korekts mobilā tālruņa numurs, par tā saņemšanu tiks piegādāts e-aicinājums mobilās īsziņas formā, pretējā gadījumā sūtījuma saņēmējam pašam jāinteresējas, vai sūtījums attiecīgajā pasta nodaļā ir saņemts.
    Tāpat iedzīvotāju var izmantot korespondences pāradresācijas pakalpojumu, pārsūtot visus sūtījumus uz citu adresi vai abonenta kastīti. Klienti var pilnvarot arī kādu no ģimenes locekļiem tiem adresēto sūtījumu saņemšanai.
    Uzlabojot pasta pakalpojumu servisu un sūtījumu saņemšanas iespējas, Latvijas Pasts savā mobilajā lietotnē piedāvā reģistrētu pasta sūtījumu pārvirzīšanu uz jebkuru no 61 Latvijas Pasta pakomāta visā Latvijā.
    Bet gadījumā, ja Ainažu iedzīvotājiem ir grūtības nokļūt uz pasta nodaļu, nepieciešamos pakalpojumus var saņemt arī tieši savā dzīvesvietā pie pastnieka. Pastnieks klienta dzīvesvietā piegādā sūtījumus, nodrošina pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas kontā u.c.
    Lai precizētu savas teritorijas apkalpojošā pastnieka tālruņa numuru, aicinām klientus sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru: 27008001, 67008001, [email protected].
  • Latvijas Pasts

    Latvijas Pasts

    Pašreizējais Ainažu pasta nodaļas darbalaiks ir optimāls un atbilstošs šā brīža klientu plūsmai un aktivitātei. Jāņem vērā, ka tieši klientu plūsma un aktivitāte ir viens no galvenajiem faktoriem, nosakot konkrētās pasta pakalpojumu sniegšanas vietas darbalaiku.
    Reģionos pasta pakalpojumu izmantošanas līmenis ir ļoti zems, un arī Ainažu pasta nodaļā apmeklētāju skaitam un pasta pakalpojumu pieprasījumam ir būtiska tendence samazināties. Ainažos nav novērojama klientu pastiprināta interese sūtījumu saņemšanai pilnu darbadienu. To pierādīja arī no 2019.gada marta piecus mēnešus īstenotais Ainažu pasta nodaļas darbalaika izvērtējums, kad testa režīmā vienu dienu nedēļā darbalaiks tika noteikts līdz pat plkst.17.30. Diemžēl testa rezultāti bija negatīvi, jo pasta pakalpojumu pieprasījums bija niecīgs, šajā pagarinātajā darbalaikā radot uzņēmumam zaudējumus. Latvijas Pastam finansiālu un racionālu iespēju uzturēt ilgstoši nerentablu darbalaiku – apmaksāt komunālos maksājumus un darbinieku atalgojumu – situācijā, ja pasta pakalpojumu šajā periodā izvēlas viens vai divi klienti.
    Ja Ainažu iedzīvotājiem nav iespējas sūtījumu izņemt pasta nodaļas noteiktajā darbalaikā, aicinām iepazīties ar alternatīvām sūtījumu saņemšanas iespējām, kas, iespējams, pasta pakalpojumu saņemšanu padarītu ērtāku.
    Sūtījumus iespējams adresēt uz citu, piemēram, darbavietai tuvāko pasta nodaļu, izmantojot pakalpojumu Uz pieprasījumu vai sūtījumiem no ārzemēm Poste Restante, kā adresi norādot vēlamo pasta nodaļu, savu vārdu, uzvārdu, adresi, kā arī norādi Uz pieprasījumu vietējiem sūtījumiem un Poste Restante sūtījumiem, ko sūta no ārzemēm. Ja uz sūtījuma būs norādīts korekts mobilā tālruņa numurs, par tā saņemšanu tiks piegādāts e-aicinājums mobilās īsziņas formā, pretējā gadījumā sūtījuma saņēmējam pašam jāinteresējas, vai sūtījums attiecīgajā pasta nodaļā ir saņemts.
    Tāpat iedzīvotāju var izmantot korespondences pāradresācijas pakalpojumu, pārsūtot visus sūtījumus uz citu adresi vai abonenta kastīti. Klienti var pilnvarot arī kādu no ģimenes locekļiem tiem adresēto sūtījumu saņemšanai.
    Uzlabojot pasta pakalpojumu servisu un sūtījumu saņemšanas iespējas, Latvijas Pasts savā mobilajā lietotnē piedāvā reģistrētu pasta sūtījumu pārvirzīšanu uz jebkuru no 61 Latvijas Pasta pakomāta visā Latvijā. Sīkāka informācija par minēto pakalpojumu pieejama te: https://pasts.lv/lv/zinas/5509-latvijas-pasts-mobilaja-lietotne-piedava-attalinati-parvirzit-registretu-sutijumu-ari-uz-pakomatu
    Bet gadījumā, ja Ainažu iedzīvotājiem ir grūtības nokļūt uz pasta nodaļu, nepieciešamos pakalpojumus var saņemt arī tieši savā dzīvesvietā pie pastnieka. Pastnieks klienta dzīvesvietā piegādā sūtījumus, nodrošina pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas kontā u.c.
    Lai precizētu savas teritorijas apkalpojošā pastnieka tālruņa numuru, aicinām klientus sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru: 27008001, 67008001, [email protected].
  • Janka

    Janka

    Rencēnu pagastā pasta nodała sen jau likvidēta! Pastnieks stundu sniedz pasta pakalpojumus.
  • Dina Anid

    Dina Anid

    Līdzīgi ir arī Stendē(Talsu nov.), pasts līdz14.30 un ja vēlās,lai paciņu piegādā uz mājām ... 4.99 par pakalpojumu😐
  • Veronika Petina

    Veronika Petina

    Jūrmalā ar' tāda pati situācija 😒🤷‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
  • Kartupelis

    Kartupelis

    Kad pasts strādāja līdz 17:30 sākot ar plkst 15 līdz darba beigām labi ja 1 cilvēks ienāca. Tak beidzat cepties kur nevajag.
  • Sindija

    Sindija

    Ērgļis līdz 16.00 strādā.
    Un pasta vadītājau atļaujas pirm 16.00 aiztaisīt pastu ciet, personīgu iemeslu dēļ.
  • Irina Alksne

    Irina Alksne

    Priecājās, ka vispār tāds vēl ir. Mums miestiņā arī bij tāds darba laiks. Līdz aizvēra ciet pastu. Un tagad jābrauc 25km uz pilsētu, lai saņemtu vai nosūtītu paciņu. Jauniem tad nekas, bet veco cilvēku žēl.
  • Linda Linda
  • Dinis Kūkojs

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!