Sūdzību dēlis: Jau trīs mēnešus nekādas ziņas no servisa par motorzāģa salabošanu!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Nopirkām motorzāģi Jelgavas veikalā “Sils”.

Jau trīs mēnešus nekādas ziņas no servisa par motorzāģa salabošanu!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Nepagāja nedēļa un sabojājās skrūve, kas pievelk sliedi. Uzreiz aizvedām to atpakaļ uz veikalu, lai samaina preci vai salabo. Nodots servisā tika 19.07.2019., šodien jau ir oktobris un nekādu ziņu.

Tajā pašā datumā, aizvedu arī zāles pļāvēju, bet arī pilnīgi nekādas reakcijas. Pie servisa durvīm nav ne telefona numura, ne darba laiki,” Bez Tabu Sūdzību dēlī raksta Aigars.

4 komentāri

4 komentāri

  • @RagainaisLumpy

    @RagainaisLumpy

    Cik zinu, zāģi nāk saliktā veidā. Atliek tik sliedi un ķēdi pielikt. Karburators vairāk pēc ražošanas defekta izklausās.
    Kad pirku savu zāģi viss bija OK veikalā. Ar servisu arī vien apgriezienus pēc 5 bākām paskatījās. To uzreiz izdarīja. Citas pieredzes gan nav.
  • Normunds

    Normunds

    Nopirku zāģi minētajā veikalā
    Aizvedu mājās - neiet, visas karburātora skrūves vaļā
    Samaksāts 1000 eiro par Stihl 661. Vai ražotāja kļūda? Diez vai
    Veikala nolaidība
    • Kristaps

      Kristaps

      Ka tad . Parādiet man kur tur tādas markas tirgo. Es tanī veikalā iepērkos no pirmās dienas un stihe tur netirgojas. Ka ar tādas jaudas zāģi pērk pro. Un viņi zin kas pie kā ir vainīgi. Nevaig nomelnot veikalu ja paši ir lašaras.
  • Roberts Kārkliņš

    Roberts Kārkliņš

    Vajag vest uz oficiāliem servisiem, nevis uz aplīmētām garāžam un pēc tam čīkstēt ka "serviss" sūdīgs

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!