Sūdzību dēlis: Invalīdiem veikalā nav nekādu priekšrocību!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Trīs gadu laikā esmu zvanījis vismaz 20 reizes veikala uz “Maxima” informatīvo tālruni, lai painteresētos, kā arī izteiktu sūdzību par veikalā izlikto invalīdu izkārtni, kurā minēts, ka man kā invalīdam nav nekādas priekšrocības un jāstāv rindā pie šīm kasēm kā pārējiem!”

Invalīdiem veikalā nav nekādu priekšrocību!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Pie bērnu kasēm pircējus ar bērnu uzreiz pasauc, lai nāk bez rindas, bet par invalīdiem pat nepavaicā, vai rindā ir kāds invalīds.  Gribēju iet bez rindas, uzrādot invaliditātes apliecību, bet ir bijis, ka kasieres saka, ka nekādi nevar palīdzēt.

Uz visām savām sūdzībām trīs gadu laikā neesmu saņēmis nevienu atbildi!” Bez Tabu Sūdzību dēlī raksta Vitauts.

7 komentāri

7 komentāri

  • Aivars Gedroics

    Aivars Gedroics

    Vēl nesen prasīja "vienlīdzīgas tiesības", bet nu jau vajag PRIEKŠROCĪBAS !!!
  • Ērika Krimska

    Ērika Krimska

    Kasierīte visus pārredzēt arī nevar un tam laika jau arī nav,bet vai rindās stāvošajiem....nebūtu vieglāk invalīdam piedāvāt pirmajam pieeju pie kases?.....
  • Andrejs Rudzītis

    Andrejs Rudzītis

    Vienkārši beidzat iet uz maxima rimi nav šādu problēmu...
  • S
    +11 +11 0

    S

    Diezgan bieži esmu Maximās un varu teikt daudz labu vārdu gan par kasieriem, gan pircējiem.Pirmkārt, ja ir problēmas, pensionārs, invalids, kam grūti stāvēt, ej uz veikalu, kad nav pik stundas, nav arī rindu,lielajos veikalos ir arī pašapkalpošanās kases, kur nekad neesmu redzējis rindas utt.Dazkārt kliedzam kliegšanas pēc.
  • Jānis Siliņš

    Jānis Siliņš

    Gribētu redzēt tās sūdzības, kad kasiere sāktu bļaut " invalīdi pa priekšu!".
  • Kristine Valdajeva

    Kristine Valdajeva

    Šī zīme norāda kā kase ir piemērota cilvēkiem ratiņkrēslā un caur eju starp kasēm varēs izbraukt ir platāka nekā citas!tā nav domāta kā norāde kā kase invalīdiem(līdzīgi kā ģimenes kase vai tikai ar kartēm)
  • Paksis
    +12 +12 0

    Paksis

    Nav neviens vārds par to ka Vitoldam būtu kāda saistība ar invalīdu ratiņiem, viņs vienkārši zibina apliecību lai tiktu bez rindas, un kad netiek sūdzas pa bezmaksas telefonu.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!