Sūdzību dēlis: Internetveikals pārkāpj visas normas!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Internetveikala 220.lv darbība pārkāpj visas normas.”

Internetveikals pārkāpj visas normas!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“1. jūnijā nopirku virtuves tehniku. Divas vienības atnāca ātri, ledusskapis ar trīs nedēļu aizkavēšanos. Trauku mazgājamo mašīnu joprojām gaidu. Palūdzu atdot man naudu par pēdējo preci. Nav ne preces, ne naudas. Tikai tukši solījumi. Kā atklājās, šādi viņi izrīkojas ar daudziem klientiem!” Bez Tabu Sūdzību dēlī ziņo Oļegs.

55 komentāri

55 komentāri

  • Linda

    Linda

    piekritu ! Menesi gaidiju mebeles ! Sanemam beidzot , virs saka skruvet , bet kumode supojas ka zeleja cena ir paliela tai , un atvilknes skibas !kvalitate ir briesmiga !!! Esmu soka!!! Nedomaju ka vel sutisu seit kadu mebeli :(
  • Viola Ivanova

    Viola Ivanova

    Ļoti labs veikals.Labs serviss.Viņi arī ir tikai cilvēki.Esmu pasūtījusi jau simtiem preču ,gan elektro,gan kosmētiku un varu pateikt tikai paldies. Nekur citur vairs neiepērkos.
    Arī cenas daudz draudzīgākas kā citur.Jā un par kurjeru ,kas neļāva apskatīt preci varētu sūdzēties,jo pirms maksāju ,man jāredz par ko.
  • Ilmārs

    Ilmārs

    Man arī nepatīkama pieredze. 19.jūnijā pasūtīju trimeri, nepilnā komlektācijā, esmu rakstījis e-pastu(neviena atbilde uz tām nav) reizes trīs, zvanījis palīdzības dienestam, reizes piecas. Vieni solījumi, rezultāts nulle.
  • Олежкаи Астра

    Олежкаи Астра

    Sutijam Ledusskapi +-200€ ar kurjeru un priekšapmaksu. Solija meneša laika piegadat, atveda pec 2 nedeļam. Atverot iepakojumu konstatejam ka tas bija kritis vairakas reizes un iekša bija plaisas korpusa. Uzrakstiju epastu, bildes pielikuma. Bez papildus maksas kurjers atbrauca savakt defekteto un pec nedeļas atveda jaunu. Viss diezgan godigi un operativi. Taka tiešam laimes spele
  • Kristine Zurenko

    Kristine Zurenko

    Pasūtīju siltumnīcu, piegādes datumu mainīja 3 reizes, tad beidzot saņēmām, uzlikām, naktī lietus, alumīnija loksnes salocījās, viss nav lietojama. Nosūtīju ēpastu ar bildēm, izskatīja, atbilde protams, mēs iesakam ņemt sliktos laikapstākļos nost.Nopietni? Pie katra lietus jāņem nost? 142€ vējā.
  • Ieva Pobus

    Ieva Pobus

    Bērnam autopalikni gaidu jau pusotru mēnesi. Aliexpressa butu atrāk,man šķiet....
  • Solveiga Rubcova

    Solveiga Rubcova

    Līdz pēdējam sūtījumam mana pieredze ar 220 bija apmierinoša. Pēdējā reize pārvilka svītru un izslēdza jebkuru vēlmi ko tur sūtīt. Man kāzām bija pasūtīts molberts. Laicīgi! Tad nu vēl 1 dienu pirms kāzām man solīja- būs! Gaidiet! Vakarā! Redzot, ka esot iekrauts.... Ne nu bija, nekā! 3x pārlika piegādi. Arī tad, kd atteicos no pasūtījuma rakstiski, pasūtījums bija aktīvs un piegādes laiks tika pārlikts uz priekšu. Pilnīgs sviests! Neiesaku nevienam vairs.
  • Silrak Sniduarg

    Silrak Sniduarg

    3x pārcēla preces saņemšanas datumu, kad sāku sūdzēties teica būšot pēctam 5€ kupons kā dāvanu karte utt un pat to neideva😅
    • Silrak Sniduarg

      Silrak Sniduarg

      Katrā ziņā šito vairs neizmantoju slikta pieredze
  • Džeina Adomaviča

    Džeina Adomaviča

    Man kavējies nav , bet nepatīkama pieredze gan ir 🤨
    Vienreiz atnāca duškabīne - jau atverot mašīnu bija redzams ,ka nav labi , jo citi sūtījumi bija virsū sakrituši - atteicos paņemt , par cik naudu bija jāmaksā pie saņemšanas brīža tad liela bēda nebija , bet nepatīkami gan . Otreiz pasutiju izlietni vannas istaba - kurjers atļāva nedaudz ielūkoties - kur protams ari viss bija saplēst - arī nauda bija pie saņemšanas brīža - tapēc atteicos ..
    bet trešo reizi pasutiju spogulī - un tad gan bija mācība -nesūtīt neko plīstošu 😀 kurjers neļāva ielūkoties , samaksāju , aizgāju majas un kā taisīju kasti vaļā tā spogulis pa daļām izvēlās saplēst 😀 2 nedēļas -dienu dienā zvanīju kamēr saņemu naudu atpakaļ . Vairak neko plīstošu nesūtu 😀
  • Santa Sinka

    Santa Sinka

    Man laikam ir paveicies, jo abas reizes atsūtīja ātrāk kā sākotnēji plānots. Arī sazvanīt esmu varējusi.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!