Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

13 komentāri
Internetveikala 220.lv apkalpošana – vairs neko nekad nepirkšu šajā internetveikalā!

“Labdien! Esmu “sajūsmā” par internetveikala “220.lv” apkalpošanu!!!!! Pasūtījām preci 15. maijā, saņēmām tikai 26. jūnijā! Mūsu pasūtījumam bija nepietiekamas detaļas – rakstījām, zvanījām “220.lv”, operatore teica, ka ir uzrakstīta vēstule piegādātājam, bet uz 02.08.2017. atbildi par mūsu problēmu nesaņēmām.

Kādi viņam ir piegādātāji, ja mēneša laikā nevar dot atbildi? 14.08. saņēmu vēstuli no “220.lv”, ka vēl nav atbildes no piegādātāja. Interesanti gan!

18.08. operatore piezvanīja, palūdza, lai aizsūtām viņiem bildes ar nepietiekamām detaļām, 20.08. tika aizsūtītas. Un atkal klusums!

14.09. paši piezvanījām, lai precizētu, kad mēs varam beidzot saņemt nepietiekamās detaļas, bet operatore pateica, ka viņi nav saņēmuši foto.

Kad pārsūtīju vēlreiz vēstuli, kurā bija rakstīts, ka es tos nosūtīju 20.08., operatore uzreiz pateica, ka viņiem ir tehniskas problēmas!

Šodien jau ir 22.09. bet problēma nav atrisināta. Nekad nepirkšu šajā internetveikalā vairs neko.”

Iesūtīja: Liene

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • Ivo
    +8 +8 0

    Ivo

    Tie nekauņas KATRU DIENU sūta savas reklāmas DIVAS REIZES DIENĀ, tas nav normāli, neviens nereģistrējieties tur, jo es viņiem sūtīju vairākās reizes, lai nesūta, jo sūtīšu Bez Tabu, bet viņiem tāpat neaiziet, ja kāds netic varu pierādīt! Nejēgas!
  • Mārtins
    +6 +6 0

    Mārtins

    Priekš viņu kantora tas ir normāli, brīnos kā viņi vēl strādā... 3 gadu laikā nekas nav mainījies :D
  • Kristīne
    0 0 0

    Kristīne

    Esmu neskaitāmas reizes sūtījusi dažādas lietas no turienes. Protams, ir lietas, kas atnāk ne tādas, kādas vēlēties, bet pārsvarā viss ir bijis ļoti labi.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl