Sūdzību dēlis: “Expresspasts.lv” kavējas ar sūtījumu piegādāšanu!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Vēlējos noskaidrot, vai expresspasts.lv nenodarbojas ar klientu maldināšanu. Es esmu “Express pasts” biznesa kliente un saprotu, ka ārkārtas situācijas dēļ ir grūtāk nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu izpildi. Esmu neliela uzņēmuma īpašniece un kopš maija ar “Express pasta” starpniecību uz ārzemēm esmu nosūtījusi 31 sūtījumu, no kuriem 14 joprojām nav piegādāti.”

“Expresspasts.lv” kavējas ar sūtījumu piegādāšanu!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Daži sūtījumi kavējas jau 8 nedēļas. Sūtījumus, kurus nosūtīju martā, dažiem klientiem nācās gaidīt trīs mēnešus. Mājaslapā tikai nelieliem burtiem ir norādīts, ka ārkārtas situācijas dēļ iespējama piegāžu aizkavēšanās, taču zvanot uz informatīvo tālruni, tiek paziņots, ka viņi nespēj garantēt piegādes laikus un cer, ka tuvākajā laikā pakas tiks piegādātas. Pieņemu, ka sūtot ar “Latvijas pastu” piegāde var kavēties vairāk nekā mēnesi, bet ne jau ar “Express pastu”, kam tiek maksāts papildus, lai sūtījumus piegādātu ātrāk.

Mans uzņēmums šāda pakalpojuma dēļ cieš lielus zaudējumus, jo cilvēki nav gatavi gaidīt nenoteiktu laiku, lai saņemtu sūtījumu, par kura paātrinātu piegādi ir maksājuši papildmaksu. Tā kā nevēlos saņemt sliktas atsauksmes par savu darbu, man nākas atgriezt naudu par pasūtijumiem, kurus esmu izpildījusi un nosūtījusi. Nosūtot pieprasījumu, ka vēlos saņemt kompensāciju par ilglaicīgi nepiegātātu sūtījumu, nesaņemu pat atbildi!” Bez Tabu Sūdzību dēlī ziņo Rūta.

5 komentāri

5 komentāri

  • Kliente

    Kliente

    Esmu ar Express pastu sūtījusi 3 pakas, no kurām neviena vēl nav galamērķī un kavējas jau ilgi. Esmu vīlusies, jo kā gan Express var būt tik lēns? Tas maksā dārgi un klienti gaida savus sūtījumus gan ASV, gan Eiropā. Šis nav standarta pakalpijums par parasto AliExpress cenu, bet daudz dārgāks. Uzskatu ka tiek maldināti cilvēki, jo ja nevar nodrošināt pakalpojumu, tad nesniedz to un neprasi dārgāku cenu. Mums jātiek galā ar nepamierinātiem klintiem, jo uzticējāmies Express pasta pakalpojumam. Express nevar kavēties par mēnešiem, par dažād dienām ir pieņemami, bet kāpēc mēneši jāgaida līdz klients saņem paku.
  • Dace

    Dace

    Šodien pirmo reizi saskaros ar Expresspasts kurjeru ! Ātra piegāde - sestdien pasūtīju un jau otrdien saņēm savu sūtījumu . Kurjers zvanīja 15 min pirms piegādes un jautāja vai esmu mājas! Laipna apkalpošana !
  • Liena

    Liena

    Ar sūtījumiem no Aliexpres ir tas pats,sekojot līdzi sūtījumu gaitai,redzams,ka sūtījums nonācis galamēŗķī,valstī,kurā tas jāpiegādā,pieņemu,ka tas ir Rīgā,tālāk tie tiek škiroti un pēc adresēm nogādāti uz pilsētām,bet saņemti netiek,šobrīd tādi jau ir trīs sūtījumi.Kas notiek?
  • Sandis Maskaļonoks

    Sandis Maskaļonoks

    Cienītā, šajā situācijā pakalpojumu nenodrošina jūsu sūtījumu saņēmējvalstu pasti, kas kavējas ar sūtijumiem. Mūsu pasts visus sūtijumus nogādā galamērķa valstī nosūtīšanas, vai nākamās dienas laikā. Tālāk jau tās valstis šo procesu kavē. Tomēr joprojām eksprespastam būtu jāuzņemas atbildība, jo viņi šo sūtījumu pieņēma.
  • Power

    Power

    Expres pasts ir Latvijas pasta pakalpojums - tas ir rakstīts mājas lapā

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!