Sūdzību dēlis: “Expresspasts.lv” kavējas ar sūtījumu piegādāšanu!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

5 komentāri
“Expresspasts.lv” kavējas ar sūtījumu piegādāšanu!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Vēlējos noskaidrot, vai expresspasts.lv nenodarbojas ar klientu maldināšanu. Es esmu “Express pasts” biznesa kliente un saprotu, ka ārkārtas situācijas dēļ ir grūtāk nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu izpildi. Esmu neliela uzņēmuma īpašniece un kopš maija ar “Express pasta” starpniecību uz ārzemēm esmu nosūtījusi 31 sūtījumu, no kuriem 14 joprojām nav piegādāti.”

“Daži sūtījumi kavējas jau 8 nedēļas. Sūtījumus, kurus nosūtīju martā, dažiem klientiem nācās gaidīt trīs mēnešus. Mājaslapā tikai nelieliem burtiem ir norādīts, ka ārkārtas situācijas dēļ iespējama piegāžu aizkavēšanās, taču zvanot uz informatīvo tālruni, tiek paziņots, ka viņi nespēj garantēt piegādes laikus un cer, ka tuvākajā laikā pakas tiks piegādātas. Pieņemu, ka sūtot ar “Latvijas pastu” piegāde var kavēties vairāk nekā mēnesi, bet ne jau ar “Express pastu”, kam tiek maksāts papildus, lai sūtījumus piegādātu ātrāk.

Mans uzņēmums šāda pakalpojuma dēļ cieš lielus zaudējumus, jo cilvēki nav gatavi gaidīt nenoteiktu laiku, lai saņemtu sūtījumu, par kura paātrinātu piegādi ir maksājuši papildmaksu. Tā kā nevēlos saņemt sliktas atsauksmes par savu darbu, man nākas atgriezt naudu par pasūtijumiem, kurus esmu izpildījusi un nosūtījusi. Nosūtot pieprasījumu, ka vēlos saņemt kompensāciju par ilglaicīgi nepiegātātu sūtījumu, nesaņemu pat atbildi!” Bez Tabu Sūdzību dēlī ziņo Rūta.