Sūdzību dēlis: Bija rakstīts, ka kinderolā būs četri, bet bija divi gardumi!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Nopirkām veikalā “Maxima” “Kinder Surprise” lielo olu par akcijas cenu 9,99 eiro. Virsū rakstīts, ka iekšā būs četri dažādi gardumi, bet, bērnam atverot, iekšā bija tikai divu veidu našķi.”

Bija rakstīts, ka kinderolā būs četri, bet bija divi gardumi!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Bijām šokēti.  Vēlējāmies noskaidrot, kāpēc tā. Piezvanījām uz “Maxima”, lai to noskaidrotu. Cilvēks pretī pajautāja, vai ola ir atvērta.  Protams, ka tā bija atvērta.  Kā tad mēs zinātu, ka iekšā tikai divas lietas? Uz ko “Maxima” cilvēks atbildēja, ka noteikti mans bērns jau tās apēdis. Tas radīja šoku. Iekšā bija divas, divgadīgs bērns nekādi nevarēja pats attaisīt un apēst, jo bijām visu laiku blakus un kopā vaļā taisījām. Ne jau naudu gribējām atpakaļ, vienkārši noskaidrot. Šāda attieksme vienkārši šokēja!” Bez Tabu Sūdzību dēlī raksta Aiga.

2 komentāri

2 komentāri

  • Vārda māsa

    Vārda māsa

    Pirmkārt ne jau Maxima vainīga, lasiet aizmugurē jābūt uzrakstīts ar sīku druku kontaktinformācija kur var zvanīt un sūdzēties, kā arī tagad katrai firmai ir Facebook lapa varat meklēt un tur rakstīt.
    Kad reiz ļautiņi sapratīs ka veikals nav vainīgs, ražotājs vainīgs un no tā arī jāpieprasa.
  • Aija

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!