Sūdzību dēlis: Banka bez manas ziņas un piekrišanas aizskaitījusi 1795,75 eiro uz Beļģiju!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Interesants gadījums ar SEB Banku: 11.07.2019. veicu pārskaitījumu uz Beļģiju, tad dažas dienas internetbankā neko nedarīju, bet 17.07,2019. pēc 22:00 vajadzēja nomaksāt dažus rēķinus, pieslēdzos internetbankai un konstatēju, ka banka bez manas ziņas un piekrišanas ir aizskaitījusi 1795,75 eiro uz Beļģiju par rēķinu, kuru es nomaksāju 11.07.2019!”

Banka bez manas ziņas un piekrišanas aizskaitījusi 1795,75 eiro uz Beļģiju!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“17. jūlija vakarā sazinājos ar banku, kur teica, ka visu noskaidros un atzvanīs. Pienāca 18. jūlija rīts, neviens man neatzvanīja, tad ap 10.00 atkal zvanīju uz banku, kur visu stāstu nācās stāstīt vēlreiz, atkal teica, ka atzvanīs.

Pēc apmēram stundas atzvanīja un apstiprināja manis sacīto, ka es neesmu neko aizskaitījis, bet pārskaitījumu sistēmas kļūdas dēļ veikusi pati banka. Vakar 15:55 man atkal zvanīja no bankas un teica, ka tā ir viņu kļūda, vai es negribot uzrakstīt iesniegumu par naudas atgriešanu, uz ko atbildēju, ka tā ir bankas kļūda, lai viņi paši savas kļūdas labo.

19.07. pacietīgi sagaidīju pusdienlaiku un atkal sazvanījos ar SEB banku, kur teica, lai gaidot, ka jautājums tiek risināts. Izstāstīju, ka man jāsūta reisā divi kravas vilcēji ar puspiekabēm, bet bankas darbības dēļ ar tukšām bākām tālu netiks, kas savukārt apdraud pārvadājumu līgumu izpildi. Teica, ka mani saprot, bet neko nevar darīt,” Bez Tabu Sūdzību dēlī ziņo Aivars.

120 komentāri

120 komentāri

  • Pojhiu

    Pojhiu

    Nu ja bija 1700 vienreiz samaksāt par veterinārārstu, tad nevajadzētu būt bēdai samaksāt divreiz.....
    Bet patiesībā var pazvanīt saņēmejam lai pārskaita atpakaļ, viņiem € pārskaitījumi par brīvu....
  • Gatis
  • Andis Sirsniņš

    Andis Sirsniņš

    tad kad no jums kautko vajag tad ilgi gaidi bet tad kad jums no mums tad viss tiek aatri risinaats.
  • @vgy77

    @vgy77

    kāpēc jāizvēlās skandināvu bankas un jābaro tie mūdži?
    izvēlaties normālu banku, kura strādā klientiem, nevis visos iespējamos veidos apzog savus klientus un nebūs tādu problēmu...
    bet vergu dvēseles jau kopš 17 gadsimta grib vergot skandināviem...
  • Elita Kalniņa
  • Lauris krevics

    Lauris krevics

    Ja jaraksta iesniegums un vel tas ir maksas pakalpojums un vel ne no tiem letakajiem un ari tad man teica ka iespejams jus savu naudu atpakal nedabusat
  • Martins Belte

    Martins Belte

    Kļūdas gadās - un 1700eur nav maza nauda, lai ātri rastu risinājumu, bet labā gadījumā cilvēkam ir kredītkarte un līdz nākamā mēneša [xx] datumam procenti netiks uzskaitīti, tāpēc ir laiks risināt pamatproblēmu un nebūt iestrēgušamfinansēs.

    Es neatbalstu bankas pieļauto kļūdu, bet es atbalstu cilvēku spēju pielāgoties un risināt.
  • Aivars Jakovičs

    Aivars Jakovičs

    Nav ko naudu glabāt bankā. SAB jau ziņoja, ka neviena elektroniskā ierīce nav droša
  • Paula Kristiana Lace
  • Hih

    Hih

    Te jau jāsāk domāt vai "sistēmas kļūda" nav kāda veiksmīga hakera spēlītes. Kaut kā neticu sakritībām un sistēmas kļūdām

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!