Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

11 komentāri
Vai šoferis nav atbildīgs par pasažieru ērtībām?

“Braucu ar “Liepājas autobusu parka” mikroautobusu no Kauguriem uz Rīgu. Iekāpjot apsēdos pirmajā krēslā pie durvīm. Pēc laiciņa gribēju ērti atspiesties pie atzveltnes, bet, ak vai! Gandrīz nokritu guļus.”

“Mēģināju kaut kā atzveltni piecelt, jo domāju, ka varbūt kādam pirms manis nepieciešams bija atrasties pusguļus stāvoklī. Kad man neizdevās atzveltni piecelt, jautāju šoferim, vai krēsls ir salauzts, vai vienkārši to neprotu pacelt.

Divas reizes uz savu jautājumu atbildi nesagaidīju – nedzirdēja?! Salons pildījās, pacietīgi sēdēju. Rīgā pirms izkāpšanas vēlreiz centos ievadīt sarunu par krēslu. Skanēja rupja atbilde: “Tas nav man jādara, man par to nemaksā, es tikai braucu! Nepatīk – ziņojiet priekšniekam!”

Kā tad sanāk, vai šoferis nav atbildīgs par pasažieru ērtībām? Varbūt varam sēdēt arī uz grīdas? Tas notika laikā no 12.00 līdz 13.30. Mikroautobusa numuru diemžēl neatceros, bet pēc salauztā krēsla var atpazīt un noskaidrot to, kurš tikai groza stūri, bet par apkalpošanu jau nemaksā…” “Bez Tabu” Sūdzību dēlī ziņo Lilita.