Sūdzību dēlis: Taksometra šoferis atteicās mūs vest, jo viņam nebija bērnu krēsliņa!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

26 komentāri
Taksometra šoferis atteicās mūs vest, jo viņam nebija bērnu krēsliņa!

“Izmantoju “Bolt” pakalpojumus sistemātiski. Pagājušajā nedēļā kopā ar savu 5 gadus veco dēlu pasūtīju taksi caur “Bolt” aplikāciju.”

“Atbrauca mašīna, bet šoferis atteica mūs vest, jo viņam neesot bērnu krēsliņa – bez tā viņš nevedīs. Esot jāpasūta mašīna, kas ir norādīta kā K”komforts”. Labi, saprotu, nedrīkst vest bērnus bez sēdeklīša, bet kāpēc ģimenēm ar maziem bērniem ir jāizmanto “komforta” automašīnas, kas ir no 2 līdz 3 eiro dārgākas?

Vai tiešām nevar pieņemt likumu, ka firmas, kas sniedz taksometru pakalpojumus, iegādātos bērnu sēdeklīšus? Tad sanāk, ka mums, jaunajiem vecākiem, katru reizi, izmantojot “Bolt” pakalpojumus, būs jāņem līdzi savs sēdeklītis? Vai tas ir normāli? Varbūt, ejot uz restorānu, jāņem arī ugunsdzēšamais aparāts, citādāk netiksim ielaisti iekšā?

Katram vadītājam ir atbildība rūpēties par savu pasažieru drošību! Esmu ļoti vīlusies “Bolt”, ka viņi tām mašīnām, kas piesakās izmantot viņu aplikāciju, nepieprasa iegādāties bērnu krēsliņus. “Boltam” “komforts” nozīmē, ka mašīnā ir bērnu krēsliņš, tas gan bija man jaunums. Man “komforts”, piemēram, nozīmē pilnīgi kaut ko citu!” Bez Tabu Sūdzību dēlī ziņo Elita.