Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

18 komentāri
Šoferīši sastrēgumā nikni: vai tiešām tā viena sabiedriskā transporta josla bija nepieciešama?

“Daudz autovadītāju un arī sabiedriskā transporta lietotāju 2018. gada 9. oktobra rītā bija spiesti izbaudīt papildu laika un līdzekļu tērēšanu, jo Ieriķu ielas posmā no Vaidavas līdz Gustava Zemgala gatvei bija ierīkota jauna sabiedriskā transporta josla,” sūdzas Bez Tabu skatītājs un autovadītājs Kaspars.

“Trīs Ieriķu ielas joslas, kas vakar vēl uzņēma transporta plūsmu no trīs ielām, kas ir četras joslas, šodien bija jāuzņem vairs tikai ar divām joslām, jo viena josla bija paredzēta tikai sabiedriskajam transportam. Vai “Rīgas satiksmes” speciālisti var paskaidrot ieguvumus ne tikai ar skaistiem vārdiem, bet arī ar finansiālu pamatojumu? Es, piemēram, nesaprotu, kas ir ieguvējs, ja man šodien vajadzēja papildus 10 minūtes stāvēt sastrēgumā, kas ir papildu izdevumi degvielas patēriņā. Citi autovadītāji vēl ilgāk to darīja. Vai tika veikta sabiedrības aptaujāšana, izskaidrošana?” viņš vaicā.

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • Aivars Nonbergs
    +29 +20 -9

    Aivars Nonbergs

    Tur jau tas cipars, mašīnā Tu 10 minūtes sēdi viens pats, toties autobuss ar 100 pasažieriem var braukt nestāvot! Alternatīva? Brauc ar autobusu!
  • Pele
    +21 +15 -6

    Pele

    Beidzot tiek ierīkotas sabiedriskā transporta joslas! Ja kādam ir problēmas savā transporta līdzeklī sedēt 10 minūtes ilgāk, tad vai nu:
    1. jāizmanto sabiedriskais transports, 2. jāizbrauc no mājām ātrāk vai gluži vienkārši - mainīt attieksmi ;)
  • Aaa

    Aaa

    Paldies, beidzot RDSD pamazām uz pareizo pusi attīstas. Kāpēc lai 100 galvas 1 transportā sēdētu sastrēgumā ar 100 mašīnām, kas arī pārvadā 100 galvas?

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl