Sūdzību dēlis: Saskāros ar ļoti nepatīkamu sabiedriskā transporta vadītāja attieksmi!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju, “Rīgas satiksmes” šoferis, piebraucot galapunktā, apstājās tā, ka man nebija iespējas ar bērnu ratiņiem izkāpt (vienīgi pacelt un iznest, ko fiziski veikt neesmu spējīga), un vēl bija rupjš.”

Saskāros ar ļoti nepatīkamu sabiedriskā transporta vadītāja attieksmi!
LETA

“Piebildīšu, ka laikus biju nospiedusi podziņu, uz kuras uzzīmēti bērnu ratiņi, lai šoferis zinātu, ka kāpšu ārā. Rakstu pirmo reizi, jo biju šokā par pieredzēto, nekad nebiju domājusi, ka sabiedriskā transporta vadītājiem var būt šāda attieksme pret pasažieriem ar bērnu ratiņiem.

Protams, par šo gadījumu esmu ziņojusi “Rīgas satiksmei”, taču ļoti gribētos, lai arī sabiedrība uzzinātu par šo gadījumu!” Bez Tabu Sūdzību dēlī raksta Aija.

12 komentāri

12 komentāri

  • S
  • Anna

    Anna

    Man sabiedriskajā transportā,11.trolejbusā nozaga telefoniņu. Pulksten13.30 minūtēs. Telefons bij' pirkts kredītā. Huawei P 30. Ceru ka atgriezīs.
  • Peteris

    Peteris

    Tās mātes ar raudošajiem kverpļiem, galīgi jau kaunu pazaudējušas. No sākuma pieturās pipē un aliņu dzer, kad iekāpj tranportā pēkši paliek tik nevarīgas. Tā brauc pa velti ,tad lai nežankst. Ja nepatik lai maksā pa braucienu un saviem ratiem , un tad kačā savas pravas. RS strādā ļoti normāli un atsaucoši transpora vadītāji.
  • speed
  • Ivan Tochev

    Ivan Tochev

    PSRS 30 gadu atpakal un musdienigas Nanotehnologijas pret COVID :)
  • Pag
  • mario

    mario

    Rīgas satiksmē lielākā daļa šoferu nelaipni, skarbi,var pat teikt rupji, cietsirdīgi.Pamēģini kautko pajautāt,kā atbildi saņemsi skarbu,asu krievisku -atbildi
  • Jautrais analītiķis

    Jautrais analītiķis

    Transportlīdzekļu vadītajiem ir jāievēro pieturvieta, neatkarīgi no tā vai esi spējīga izdabūt ratiņus no transportlīdzekļa vai nē. Ja vadītajs nav apstājies pieturā, tad pasažierim ir tiesības pieprasīt, lai transportlīdzeklis apstājas pieturā, neatkarīgi no tā vai esi spējīga izdabūt ratiņus no transportlīdzekļa vai nē. Transportlīdzekļa vadītāja komunikācijai ar pasažieri jānorit mierīgā tonī, bez savstarpējiem uzbrukumiem. RS transportlīdzekļi ir nodrošināti ar novērošanas kamerām, kurās tiek fiksēts viss salonā notiekošais. RS saņemot sūdzību, to izvērtēs un sniegs atbildi. Ja kamerās fiksētais neatbildīs sūdzībā rakstītajam, pret autori var tikt vērsta prasība par publisku nepatiesu, neslavas celšanu.
  • Toms Minkevichs

    Toms Minkevichs

    Vēl gadu atpakaļ strādāju par RS šoferi. Teikšu atklāti ,ka situācijas mēdz būt dažādas. Ne vienmēr vadītājs ir vainīgs. Katrs gadījums izvertējās atsevišķi ar ieraksta kamerām kuras atrodas autobusa salonā. Bet vadītājs nedrīkst būt rupjš pret pasažieriem. Protams ja viņš nav galīgi izvests no pacietības. Bet RS šofera darbs nav nekāda saldā maize.
  • Alona Janis Pless

    Alona Janis Pless

    Šoferi izturas pret pasažieriem ta kā pasažieri pret šoferi

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!