Sūdzību dēlis: Rīgas starptautiskās autoostas pakalpojumus vairs neizmantošu!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“15.08.2019 autoostas kasēs iegādājos biļetes, kasierei skaidri pasakot, ka nepieciešamas divas biļetes uz Balviem šodienai. Kasiere pārjautāja, vai 15. datumam, uz ko atbildēju apstiprinoši. Paskatījos biļetēs, vai ir īstais reiss un laiks un devos uz autobusu. Tikai jau autobusā šoferis konstatēja, ka biļetes ir nevis 15.08.2019., bet gan 16.08.2019. Nācās pirkt vēl divas biļetes pie šofera.”

Rīgas starptautiskās autoostas pakalpojumus vairs neizmantošu!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Biļetes, kuras šobrīd vēl ir derīgas, atgriezt nepaspēju, jo nevarēju nokavēt autobusu. Biļetes un naudu atgriezt nevarēšu, jo Rīgas autoostā biļešu atgriešanas sistēma ir aizvēsturiska, bet gribu brīdināt citus klientus par šādu Rīgas autoostas kasieru apzinātu krāpšanu.

Ja tiek skaidri pateikts, ka biļetes nepieciešamas šodienai un kasiere vēl pārjautā vai 15. datumam, tad kā var iedot biļetes 16. datumam? Rīgas starptautiskās autoostas pakalpojumus vairs neizmantošu,” Bez Tabu Sūdzību dēlī ziņo Sintija.

44 komentāri

44 komentāri

  • tikko
  • Arturs Karklins

    Arturs Karklins

    Ak dievs, pardevejs var ari kludities... kas tur tads, tieam cilvecinji ir stulbi....
  • Iveta Ķireja

    Iveta Ķireja

    Tiešām mūsdienās tauta par katru kasiera / pārdevēja/ viesmīļa nepareizo soli skries uz bez tabu? To taču visu var labot, uzreiz pārbaudot biļetes vai jeb ko citu, kas nopirkts. Un runājot! Runājot ar pakalpojuma sniedzēju! Protams, ja plastiskais ķirurgs deguna vietā pārtaisīs lūpas, piemēram- tur tad var bļaut, vazāt pa tiesām utt.. bet Biļete ! Nu ārprāc!!! Neizmantosim vairs autoostas pakalpojumus, jo tur strādā CILVĒKI, kas arī mēdz kļūdīties!!
  • Dainuvite Sirvanova

    Dainuvite Sirvanova

    bet ja cilveks bileti noperk pedeja momenta un pa pedejo naudu un autobusa pasaka ka bilete nav deriga.ko tad,iet ar kajam.
  • Ilze

    Ilze

    Nu tad ei ar kajam ja nevari parbaudit savu bileti.Cik var sudzibas rakstit?!
  • Linda  Ivanova

    Linda Ivanova

    Ak jel,tak var ielādēt Mobilly aplikāciju un viss. Es pati to aplikāciju izmantoju un ja man sanāk kļūdīties,tad man atgriež 75%no biļetes cenas un viss. Autobusi un vilcieni par šo aplikāciju ir informēti.
    Ko var īdēt uzreiz.
  • Gita Kudina

    Gita Kudina

    Arī man izsita citu reisu, kāpjot autobusā bija apjukuma mirklis, dusmīgs šoferis, nācās pārmsksāt 2x, lai brauktu ar ieplānoto reisu. Tāpēc tagad pie kases pārbaudu biļetes.
  • Aina Jermacāne

    Aina Jermacāne

    Piekrìtu, ka apkalpošana ir zemā līmenī jo man arī izsita biļeti uz nepareizo reisu.Naudu atpakaļ neatgrieza. Man riebjas uz turieni iet.
  • Renāte

    Renāte

    Arī manam dēlam tā ir bijis pērkot biļeti, braucot ikdienā no skolas. Arī nācās pirkt otru pie šofera.
  • Aija Puzarele

    Aija Puzarele

    Teiciens : kļūdīties ir cilvēcīgi, šķiet attiecināms uz visiem, tikai ne apkalpojošajā jomā strādājošajiem, viņiem kļūdas netiek piedotas.
    • Renāte

      Renāte

      Par kļūdu maksā tas kas kļūdas, bet nevis cietējs... Diemžēl tā nenotika.
    • Monta Neija
    • Ruta Jankovska

      Ruta Jankovska

      6.12 nopirka biļeti, laika bija diezgan pārbaudīt , vai viss pareizi. Pat ja būtu atgājusi no kases, visu izlabotu.
    • Ruta Jankovska

      Ruta Jankovska

      @Monta Neija Sapieri kļūdās divreiz. Pirmā kļūda ir profesijas izvēle. 😁
    • Kristīne Dreimane

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!