Sūdzību dēlis: Rīgas starptautiskās autoostas pakalpojumus vairs neizmantošu!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

44 komentāri
Rīgas starptautiskās autoostas pakalpojumus vairs neizmantošu!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“15.08.2019 autoostas kasēs iegādājos biļetes, kasierei skaidri pasakot, ka nepieciešamas divas biļetes uz Balviem šodienai. Kasiere pārjautāja, vai 15. datumam, uz ko atbildēju apstiprinoši. Paskatījos biļetēs, vai ir īstais reiss un laiks un devos uz autobusu. Tikai jau autobusā šoferis konstatēja, ka biļetes ir nevis 15.08.2019., bet gan 16.08.2019. Nācās pirkt vēl divas biļetes pie šofera.”

“Biļetes, kuras šobrīd vēl ir derīgas, atgriezt nepaspēju, jo nevarēju nokavēt autobusu. Biļetes un naudu atgriezt nevarēšu, jo Rīgas autoostā biļešu atgriešanas sistēma ir aizvēsturiska, bet gribu brīdināt citus klientus par šādu Rīgas autoostas kasieru apzinātu krāpšanu.

Ja tiek skaidri pateikts, ka biļetes nepieciešamas šodienai un kasiere vēl pārjautā vai 15. datumam, tad kā var iedot biļetes 16. datumam? Rīgas starptautiskās autoostas pakalpojumus vairs neizmantošu,” Bez Tabu Sūdzību dēlī ziņo Sintija.