Sūdzību dēlis: Apmēram 30 cilvēki Sarkandaugavas galapunktā stundu pārsaluši gaidīja autobusu!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

20 komentāri
Apmēram 30 cilvēki Sarkandaugavas galapunktā stundu pārsaluši gaidīja autobusu!
LETA

“Vakar, laikā no 9.03 un 10.14, pēc kārtas “izkrita” trīs 48. maršruta autobusi! Ārā tobrīd bija -9 grādi. Apmēram 30 cilvēki Sarkandaugavas galapunktā pārsaluši gaidīja autobusu!”

“Zvanījām uz “Rīgas satiksmi”, bet nekādas reakcijas! Kas atbildīgs, ka netiek risinātas ārkārtas situācijas? Mana kā pasažiera viedoklis – vienkāršākais risinājums būtu novirzīt kādu no 2., 11. vai 24. maršruta autobusiem uz 48. maršrutu, jo īpaši tāpēc, ka tieši blakus pieturā šīs ilgās stundas laikā ik pēc 4-5 minūtēm pustukši mums aizgāja garām citi autobusi,” ziņo Evija.