Strīds par saplīsušiem zābakiem… Kā to atrisināt?

3 komentāri

Nopirkti zābaki, kas pēc kāda laika, izrādās, kļūst pilnīgi nelietojami un saplīst… Ar šādu situāciju saskāries ne viens vien pircējs, bet – kā rīkoties un kādas ir patērētāju tiesības?

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs norāda, ka no 1. janvāra likumā stājušies spēkā grozījumi, kas paredz strīdus risināt šādi: vispirms pārdevējs var piedāvāt kādu risinājumu pircējam (preces remontu saprātīgos termiņos), bet, ja vienošanās netiek panākta, tad paliek vēl preces apmaiņa un naudas atdošana. Tomēr sākumā tirgotājam ir jāļauj remontēt konkrēto preci.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Foto

Video

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl